Bateriasi centrifugati: bimetallic o aluminium?

In a stagione fredda, u calenzariu hè assai impurtante per ogni spaziu vivu. Cù u sviluppu di novi solu tecniche, avemu da pocu di vintori di radiaturi di ferro fundatu, a sustituìni cù muderni - steel o aluminum. Chì sò sti novità in u mondu di a calefaczione, chì hè a diffarenza entre u radiaturi d'aluminiu è bimetale è quale hè megliu? Leghjite più nantu à questu.

Comparazione di radiaturi bimetallici è d'aluminii

Ci hè una differenza evidenti trà i battii classici è radiationi di generazione nova. Questu hè u materiale da quale sò fatte. Avemu a valutate i vantaghji è i disvantages di ognuna di elli, per stabilisce quale hè sempre ottimu - bimetallici o radiateurs d'aluminium.

Bategumi fatti di l'aluminiu sò assai lighjini è viaghjanu durable. I travaglianu perfettamenti ancu sottu alta pressione. Altru appiccicà di radiaturi di l'aluminiati à rispettu à l'acciaio è u fundatu - u so aspettu neat. In ogni casu, cù tutti i so vantaghji, issu disignu hà ancu i so inconvé. Prima, l'aluminiu hè sensu à l'oxidazione è, in cunnessione à questu, ùn hè micca adattatu per radiaturi, induve un fiori di qualità di qualità baja (in particulari, un alkaline). Siconda, tale batti sò spessu torgetasi è ùn deppi micca sottumessu scòppi idràulichi. Per quessa, i radiaturi di l'aluminium, a difetti di i radiaturi d'acerti è bimetati, ùn sò micca cunsigliati per a stallazione in appartamenti cù un sistema centru di calefria. À u listessu tempu, ci sò mudelli di qualità d'agglomerate d'aluminium (per esempiu, a produzzione italiana), chì anu una strata protettiva in elli, per prutegginu di l'oxidazioni. Sò capace per resistenza à alta pressioni. Ma u prezzu per elli, per regula, hè moltu più altu ch'è per i radiaturi d'aluminii conveniani.

U radiaturi bimetiscu hè u novu invenzione. Cum'è u nomu suggerisce, stu disignu duveru duie metalli à l'alte: in l'esternu, l'aluminiumu è da l'internu, a superficia di a battaglia hè cummigliata da l'acciaio d'alta forza, chì impedisce l'oxidazione. I radiòfrixi Bimetalli sò megliu adattati à i cundizioni d'edificazioni d'appartamentu cù calefria centrale. Ùn si scantaghjanu micca di scuntrà autuviesu, nè di un refrigerante alcalintali. Di i disadvanessamenti, deve esse nutati, prima, a pussibilità di sopra d 'inverede in i posti di male cuntatti è, in segundu, u cunflittu cunflittu cun l'aluminiu. Aghju dettu chì i suchi prublemi sò micca rari. Puderanu esse risposte cù una instalazione analfabeta o quandu compru una falsa di materiale di mala qualità. Vale nutaramente hè u prezzu moltu di biertaciate di radiaturi bimetallici.

Cusì, hè à voi di decisu nantu à l'aluminiu o bi batteur de calde. Pigliate in mente chì u prucessu di installà e strutture di i dui tipi hè simplificatu. Sò fatti di scriverti e rùbbriche chì sò faciuli di assemble. U so numeru addipenni di u spaziu di l'abitudini calde (1 sezione hè calculata nantu à una media di 2 m²).