Museo Antonio Blanco


L'Indonesia hè un paese di vacanze eccezziunale è vacanze .

L'Indonesia hè un paese di vacanze eccezziunale è vacanze . In a spiaggia o in a jungla, scalendu unu di i volcani o strolling per e carrughji di i città antica, anu da qualità rigalu l'anima è u corpu da a vita di u ghjornu è a rutina di travagliu. Quì pudete passà u tempu à visità e teatru è i musei, è l'amatori di a pintura, fighjate à u Museum d'Antonio Blanco.

Descrizzione

A Casa-Museo di Antonio Blanco hè situatu in Ubud in a vallée di Kampuhan, à qualchì elevazione. Cumu hè chjaru da u nome di u museu, i so esposi sò dedicati à a creatività è a cundizzioni di vita è u travagliu di un artista lucale locale. A l'edificazione di a casa-museu hè ancu u patiu è un bonu giardinu, chì hè diventatu un paradisu reale per i bandetti colordi di pappagallo noisy.

U museu hè stata inauguratu l'annu prima di u funerali di u famusu artista - 28 di decembre 1998. In a creazione è u disignu di u museu, u maestru stessu hà pigliatu una parti activa. Antonio Blanco hè nativu di i Filippini, ma dopu una longa travela u so travagliu creatore era digià in Indonésia. Era un artista eccèntricu, per cui era statu paragunatu ripetitumente in quantu di scrittura è cumpurtamentu cù u stessu Salvador Dali.

Cosa interessante hè di u museu Antonio Blanco?

A casa di l'artista hè una grande è bella mansione di trenta storii, chì hè dinò a so idea, perchè hè difficiule di esse unicu stile architetturale di u bastimentu. Prima di tuttu, u disignu di u museu attuale hè a fantasia di Antonio stessu, è dinò una distruttiva brillantissima di stili Baroccu è Art Deco. Blanco era l'articulu più famosu chì travaglia in Bali : hà vicinu à quì è dipintii scritti per 45 anni.

L'exposizione di l'esposizione hè di parechji cintunarii di pittura, decorata in frames strambi è incredibile bè. Attellu di Brancu, induve nasce i so idee è l'imaghjini, hè sottu à u tettu in l'attic. Impiegati di u museu in Ubud tutti l'uggetti di vita è a creatività Antonio Blanco hà sappiutu per mantene micca cambiatu, è ùn anu mai moved from place to place.

In visita a casa di l'artista "Dali da Bali", avete l'oportunità di scaccià in u mondu di a so creatività è a fantasia. Collage, illustrazzioni per i linii poetichi, assai pittura è litografie cù donna nuda sò a basa di l'esposizione. Ci hè ancu travagli di u figliolu di l'autore - Mario. Dopu avè visitau u museu pudete cercate in u restaurant locatu quì u chjamatu dopu u cuncorse Antonio Blanco.

Cume accade à u museu?

Se ùn vi ùn viaghjanu in hotels à u vicinanzi, po ghjunghje à u Museum d'Antonio Blanco in Ubud hè più faciule in taxi. Ùn ci hè micca un trasportu vicinu vicinu per u museu, ma per un fito hè vale à sapè chì a casa di u blanc est à 5 minuti da u palazzu.

Per tutti questi, u museu hè apertu da 9 ore à 5 ore. A tarifa di entrata per i turisti straneri hè di circa $ 6. In più di u bigliettu, sarete serve un bevande refrescante. Pudete visità u museu di a casa è a capella di a famiglia, è passate per u giardinu. Per via di i temi speciali di a maiò parte di i ritratti di i zitelli a purtari cun elli ùn hè micca cunsigliatu.

U museu pò accede com'è parte di una tour organizada, chì hè accumpagnatu da una persona di a famiglia di l'artista.