Adele divintò orgogliu di u so corpu è starrò per Vogue

L'heroina principale di u primu libbrughju di u primu annu di Vogue hè Adele. L'interprete più riescita di u 2015 ùn solu ùn hà appruduzzatu a tappa di glossa, ma ancu dettu di i sicreti di cunquistà l'Olympus musicali è a maternità.

Frescu è bella

Perdiche l'Adele si trovi diliziosa nantu à e ritratti pigliati da Annie Leibovitz. À questà, pruvò à i vistimenti di moda Burberry, Dior, Alexander McQueen, Gucci è posa in contru l'interieur d'interiors retro.

In una entrevista cù a pubblicazione, parlendu di a so trasversazione straniera impressiunanti, a storia di 27 anni stò chì hà dettu fumà è cunsumalli alcuna rara raramente, anche era prumessa, puderia tene una buttiglia di vinu.

U pocu secretu

U ghjornu chì Adele bevia un media di deci cupi di tè dolce, manghjendu 30 cullizzioni di zuccherinu. Per a famiglia di l'armunia, una donna inglesa ingrandò u so buttone preferitu è ​​ponu poni nant'à quals cambia ch'edda li piace.

Leghje ancu

Harmonia cun voi

A celebrity admitted that at end she could love herself, feel comfort in her own body. Ciò piace u so aspettu, i carriera, associates. Hè per quessa scrivite i canzoni chì sò à a piaciri di milioni, Adele sintinedhi.

In questu casu, sicondu a stella, u so scopu principalu in a vita ùn hè micca travagliu, ma u so figliolu!