Bochorok


Sumatra hè una zona naturale protetta. Ci hè una grande varietà di a fauna. Questa aspetta attrae assai turistere à l'isula. Un tali postu attrattivo hè Bohorok - un centru di riabilitazioni, chì hè un allette di orangutani. Hè situatu in Sumatra, in Bukit Lavang , unu di i posti più interessanti nantu à l' isula . Bukit Lavang hè un picculu paesu in periferia di u Gunung Läser National Park in u Sumatra sittintriunali. Hè situatu 90 km à nordu di punenti di Medan nantu à e ciumi di u fiumu Bokhorok è à u filu di a furesta.

U travagliu di u centru di riabilitazioni

U Centru di Reabilitazione Bokhorok fù fundatu in u 1973 da dui donne svizzerà, Monica Borner è Regina Frey. Trovu oranggiani oranggiani, hà insignatu à sopravivenza in l'ambienti naturali, è infundia i cumpitenzi necessarii.

Dopu un periodu di quarantana è educazione, l'orangutani sò liberati in a jungla. In ogni casu, parechji bistiati cuntinuanu à veni à u centru. Circundante à u ghjornu i visitori sò l'oppurtunità di avvicinà l'orangutani semi-salvatichi è di nutre à un pezzu speziale.

L'orangutan di Sumatran hè una spezie in periculazione. Hè stata per via di caccia è di pèrdita di l'habitat. U centru di riabilitazioni hè un tentativu di salvà è salvà l'animali chì sò rapidamenti murennu. In u travagliu di u Centre, più di 200 orangutani sò stati liberati in a jungla.

U puntu di vista di Bochorok hè un locu induve u visitore pò observà à seguenti l'orangutani semi-salvatichi, u prucessu di a so crescenza. U prezzu di u prublema hè $ 1.5, è a fotografia hè $ 4.

Cumu ghjunghje?

In Bukit Lavang, a manera più faciule di arrivà da Medan hè di unni u bus passa ogni mitità ora. Pudete piglià un taxi. Hè più caru, ma più veloce è più affidabile. Pudete ancu rentà un caru.