Un ominu erede di a corona britannia vai per kindergarten per i zitelli ordinari!

Se continuu parrannu di a restuccia è pudori di a famiglia reale di Foggy Albion. Pensemu chì a Regina di a Gran Bretanna Elizabeth II prefiere i pratiche simplici è l'armari pretreativi, i so nabbrisi anu vintu in valore suldati è serve in l'esercitu in a par cù i so sughjetti. A Duchessa di Cambridge Keith hè ancu distinguished da a praticità di spenni. Ùn hè surprisante chì in a materia di crià i zitelli, hà purtatu abbastanza prubabilmente - hà decisu di dà u primu figliolu à un kindergarten ordinu!

Leghje ancu

Metu Montessori à u serviziu di l'interessi di a famiglia reale

Quandu fù cunnisciutu, un ghjornu di sughjornu di un zitellu in una istituzione pre-istruzione costarà a tesoru di 30 liri. Per noi - questu hè una cantera impressesiva, ma per citedtanti di Londra - prezzu bellu caru per a struzzioni. I kindergartens più caru in l'Inghilterra cinque up à 80 liri à ghjornu.

Duchessa Kate hà dettu ch'ella avia sceltu un kindergarten per u so figliolu di dui anni, micca nantu à u principiu di pristiggiu o càlculu, ma per l'efficacia di a furmazione. In u giardinu, induve George Alexander Louis faria, l'insignamentu hè custruitu nantu à u sistema Montessori. Stu sistema hè focu nantu à l'indipendenza, a creatività è u pensamentu non standard. Ùn hè questu chì u monarchu monarchu in Europa necessita?