Blake Lively hè stata sorpresa: in New York, l'attrenda cambiò 7 incjanti in 2 ghjorni

A stilla di filmu di 30 anni, Blake Lively, chì pò esse vistu in i filmi "L'età di Adalin" è "Otmel", hè oghji impegni in a presentazione di u so novu travagliu. Per pudè prisentà i so fannii una nova cinta "Sì vi vede solu", Lively intitulé à New York. Doppu stu viaghju, Blake hà dettu in anticipu, scrivite un pocu postu in una di e so pagine nantu à a reta sociale è, apparentemente, ùn mancò. I paparazzi anu seguitu i celebrità nantu à i so tacchi, è Lively pudia maravigliate.

Blake Lively

3 settimamenti di i domini in New York

Blake hà viatu in New York u Dumenica è digià in u lettore parevanu accade in avvenimenti publicu. U primu costume, chì l'attrìccia manifestò à u publicu, hè nantu à u gruppu di l'show Good Morning America, hè culuratu da u culore giallu di a marca Brandon Maxwell. Era cunsiste in una bracciale indisponìvule cù un colu è stanchizza e manichi flancipati, è cume pantalonale à u pianu. Una cintura fina, Blake subalcò à u cintura di culore, è a chjave di l'imagine eranu allungati pendelle d'oru biancu cù pedi neri.

Blake in un vistitu di Brandon Maxwell

U più interessante hè chì dopu à 3 ori dopu da a bella entrata à u studiu di u spettaculu, ùn sia più spettaculiale. Prima di i paparazzi è i fanni aspittendu à a so, l'attrenda hè apparevuta in un bonu vestitivu biancu è neru cù ricamentu di l'Oscar de la Renta Fashion House. L'indimuniatu hà maravigliatu cun l'inusual è belle: u vestitu senza longu di u midi era nìuru, è à u dirittu ghjustu era un teddu biancu cù un broduur futuristique nantu à questu. L'imaghjini di Blake hè statu supplementatu cù i scarpi di tacchino cù una stampata animalistica è un prufittu per l'amata d'a marca di l'attrista Cristiana Louboutin.

Blake Lively in Oscar de la Renta è Christian Louboutin

À a sera, u passiu di 30 anni, Liviu, andò à una riunione di cummerciale. Per fà quessa, l'attrìzzatori pusò nantu à u biancu è u biancu in u "periculu di u piu" da a marca Chanel. U so stilu era abbastanza lacònicu: un sciccareddu profettu era cumplementatu da un collarè largu, è i pantaloni è e manichi anu un disugnu scuritu. L'attrìzia aghjunghjenu sta stampa à a so borsa negra nica nantu à a catina è u scarpi di tacchino.

Leghje ancu

U luni, Ghjustu mostrà 4 ponti

Lunedì Blake hà iniziatu cù u fattu chì a donna passò à una entrevista cù una publicazione straniera. Per questu, hà decisu di reincarnate in una donna di l'affari di cummerciale, sottuponiscenu sta imagina cun un ghjudicatu di u ghjuvatu è un mantellu di a marca Ralph Lauren. U vistitu consistia di una corta spina, trousers strisce di 7/8 longu è un mantellu longu. Tutti i prudutti foru fatti di u tela grisa, chì era in moda questa stagione. L'attrice aghjustò stivali marroni cun tacchi alti è un saccu per elli.

Viva in un vistitu da a marca Ralph Lauren

Ma per un lunch di cummerciale cù i so cumpagni Blake hà cullatu in una manera più romantica. Nant'à l'attrice pudete vede un vistitu tutale di Bottega Veneta, stivali alta cù un stampa fiurali di Christian Louboutin, è ancu artighjanali, fatti da metudi è bèziuli azzii è un saccu di culore di brunchita.

Blake Lively in Bottega Veneta

È à a fine di un ghjornu di travagliu attuale, Lively sorpresa à i fanelli cù dui vistimenti di vaghjime, in chì l'attrìglia pò vede bè raramenti. U primu, in u quali u celebrittu passò à u baru, era di pantaloni blu scurdati cù strisci fatti di satin, è una tela brillata cù "noodle" è a inscription MONSE. L'attrice aghjunghjenu una figura di un mantellu rossu, u listessu colore cù i scarpi è una saccu negra negra.

Blake Lively in Monse

Dopu à a riunione cù l'amichi à u bar era annantu, l'attrìzia partì à un successu suciale. Per questu, hà sceltu un vestitu d'argentu di a moda casa Chanel, chì era assai interessante. U pruduttu hà apertuu u spalle di i celebrità, salientatu a so figura è l'autra di i so peri slender, grazzi à tutti i stessi "noodle" chì pudavanu esse vistutu in l'imàgine previa. U marcatu di u putu hè struitu nantu à l'elementi chì imitanu e catene è in u tonu di sandali. L'imaghjini di Blake hè stata supplementata cun un mantellu biancu è una borsa brillantina.

Blake Lively in Chanel