Emily Ratjakovski hà strolled in i so mutanni in l'invierno New York

Emily Ratjakovski hà vistu camminendu à Manhattan, a parte di a cummerciala di New York. Indipendente di u fretu, a temperatura di Ghjinnaghju era pocu sopra à zero, è u modellu era vistutu di cordone nìvuru sottu u terri. A scola straniera, sicuru, era in u so bon sensu, hà decisu di piglià una accatta stanza solu dopu à firmà un cuntrattu cù a marca di underwear DKNY.

Emily Rataskovski

Emily era vistu passendu per Manhattan

I DKNY di publicità altamente utilizati riflessioni di i fotografici non-ordinari à prumove a marca, ma hè troppu per elli à risicà a salute di u mudellu di 25 anni. Kara Delevin, chì hà participatu à a publicità di i prudutti di lingerie di a famosa marca in u passatu dui anni, hè improbabile di passà in esperimenti riesciuti è un passaghju à l'invierno New York in quasi naked.

Emily divintò ricunnisciutu dopu a tussarizza senza tette in u clip di Robin Tick

Sviluppu di carriera: da a porta di Vogue per camminà per a strada in i vostri calze!

Emily Rataskovski ammitatu ripetuta chì hà avutu fattu una carriera di mudellu è cumunità per u so corpu sessuale è l'assenza di qualchi tabù. A zitella piglia in cunfurmità cù esperimenti è dispiacenzi cose per tabloids muderni, filmi, chì attrae cinematografica è i fotografia di a moda.

Leghje ancu

Ricurdemi, Emily divintò ricunnisciutu dopu a tussarizza senza tintezza in u clip di Robin Tick "Tentu". Dopu l'estremo, a zitella ùn vidia micca solu un "obliutu di Lust", ma, è, à l'attrice di u primu pianu. In seguitu hà ricevutu un invitu à David Fincher per ghjucà à a pelicula "Disappeared", è più tardi, in a film "128 heart beats per minuti", induve hè divintata proprietariu di u rolu principali. Avà prima chì a bellezza sexy abriu tutte e porte, faciule faciule in u tappe di l'Emmy è l'Globe d'Urra, è in 2016 hè onoratu di decorate a porta di Vogue.