Black China è Rob Kardashian aspetta u so figliolu

I periodisti di tabloids occidentali sò capaci di parlà à qualcunu, è se l'interlocutore hè parlatu da a natura, a situazione hè assai simplificata. U babbu di a Cina Nisa, di 28 anni, chì amassi a cumunicazione cù a stampa, ùn pudia micca tricà a so bocca chiuviata è li disse à i medichi chì avete incherassi u so nipone.

Ogni segretu

Mereu valenu l'Eric Holland solu un pocu relax, cum'è i revelazioni è l'sypyatsya cù a so bocca. Questu tempu u babbu Angela Kardashian (ùn era micca avutu un uccisu sempre, ma hà avà digià cambiatu u so nomu), chì hè cunnisciutu da tutti cù u pseunendu di Black China, hà fattu un grande affari, dicendu chì a so figliola adurata aspetta u zitellu è u so primu figliolu, u Re Kairo, nascita da rapper Taiga, pare avà fratellu.

I paisani futuri, secondu l'omi, sò digià vicinu à u nomu di u babbu, ma nimu hà dettu. È l'ombra facenu, dà a francizza di i so parenti cù a stampa!

Leghje ancu

A chjaru pocu

Insiders chi sapanu tuttu ciò chì tocca à e stede ci hà dettu chì era assai impurtante per Robert Kardashian chì u so figliolu nascì. Quandu preoccupatu di a continuazione di u genu, in quale solu e figlioli nascinu, ellu hà cunvinta à Angela per turnà à a medicina muderna è selezziunate u sessu di u zitellu, utilizendu i rializazioni di a genetica.