Castelli di Bielorussia

I castelli medievali ùn sò micca solu in l'Europa Uccidintali, cum'è parechji credi. U statutu amichementu vicinu di Russia A Ripùbbrica di Bielorussia hà più di un centu castelli diffirenti nantu à u so territoriu. Sicondu u prugramma statale, prima di a fini di u 2015, tutti i castelli di Bielorussia ci anu restituiri. Arcuni edifichi sò oghji ruins, ma qualchì parechje castelli antichi di Bielorussia anu una bella presentate.

Bielorussia: Nesvizh Castle

Quandu Niasvizhsk era unu di e cità più putenti in u Grand Principatu di Lituania. Hè custruitu in a fine di u XVI sèculu, u magnificu casteddu di u Radziwills hè u principale attraversu di a cità. In i chjusi, ci hè un esposizione museu dicendu à a storia di u majestu edificiu è a vita di i so prupietari aristocratici. A bibliuteca di u casteddu hè a cullezione di u libru più famosu di u paese. U Casteddu Radziwill in Bielorussia è listatu in a lista di l'UNESCO World Cultural Heritage Liste cù u Pobetti Belovezhskaya è Mir.

Bielorussia: Casteddu Mundiali

L'ogghjornu stòricu famusu in Bielorussia - u casteddu in u mondu hè un cumplessu completamentu architettonicu. In una basa obligatoriu, a so visita hè include in u prugramma di viaghjà in tuttu u paese. Situatu in a regione Grodno, u casteddu fù custruitu in a fine di u XVI sèculu è per a so longa storia acquistate una quantità di ligne nantu à i misterichi avvenimenti chì succèanu in u territoriu di u cumplessu. Più avutru chì a so storia diventò una storia di i filmi stòrichi è avventura. I cinematografici anu ancu avè l'usu di i palazzi ducali inseriti è i paisaghji lucali per filmi. In u territoriu di u museu sò parechji cafe chjucu induve pudete avè un pranzu è u restu.

Bielorussia: Lida Castello

Unu di i castelli medievali più antichi in Bielorussia - un casteddu di petra in Lida fù custruitu cù un scopu di difesa militari in u XIV sèculu, quandu i Crusaders intensificonu l'attacche nantu à e paese bielorussi-lituanu. U casteddu hè custruitu cum'è una chjesa di cavaliere per esse a resistenza contru à l'imperatore. Oghje, a ristaurazione di i muri e torres di a struttura architettonica hè attivamente realizata, ma a parte di u casteddu di Lida hè apertu per esse realizati. In l'estiu per i turismu i cummedii dramatichi è i torneici di cavaleri di manifestazione sò urganizati, è in u tempu d'invernu una longa pista di ghiacciu hè speduta in u courtyard.

Bielorussia: u Castellu Bykhov

Casteddu Bykhov - un cumuni di palazzu in u stilu baroccu, hè stata stampata in u XVII seculu nantu à i banche di u Dnieper in Bazako. Diversi edifici di u cumplessu sò situati à tali manera chì un spaziu chjusu hè furmatu. In u core di u principale bastimentu hè una torre di l'alte watch. In parte di u palazzu, u cumplicamentu cumpresi torretti di difetti faceted, situati à e cantone di a struttura, è di caserne. Oghje, u travagliu hè in modu per restaurà u casteddu è trasfiriu à u fondu di museu di Bielorussia, chì dà a speranza chì u grandi maggetti hà prestu in una segunda vita.

Bielorussia: un casteddu in Kossovo

Lu casteddu di Kossovo (Palazzu di Puslovsky) è u park circundante era creatu in a prima mette di u XIX seculu. A struttura consiste di 12 torres in u stile gistò, simbulizendu i mesi di l'annu. In u palazzu di Puslovsky ci sò circa 100 camere. Avà, anu travagliu di sughjetti significati nantu à u territoriu di u Castellu Kossovo, chì da parechji 200 anni di a so esistenza hè statu stata sacchighjata, incendi. In 2016 u patrimoniu di Puslovsky hè tutale di esse in tuttu restituutu cum'è complexe di museu.

In più di i vechji castelli in Bielorussia, pudete visità altre oggetti stòrici chì anu survigliatu à quellu ghjornu: monasteri, catedrali, mantelli aristucratici è assai più chì puderanu interessà ancu turisti sofisticati.

Inoltre, Bielorussia hè cèlebre cum'è un paese chì hè interessante per i agrotouristi , è per quelli chì piaceru oghje attivu, aspiring per i so resorts di ski .