Quandu u fruttu a bocca di fruttu dopu à a pianta?

Plantendu e uva in u so travagliu, ogni ghjardinatore ghjente anticipà u momentu quandu sarà pussibule ripiglià i primi agrumi riposu cù piacè. Ma quandu quandu avere da aspittà? Ùn ci hè nudda regula unica quandu si cumincià à darà fruttu dopu à vende. Questu largamente dipende nantu à a cura, a prugna è a pianta.

Quandu si vende a uva u fruttu?

Cù un certu sensu di precisione, puderanu risponde à quistione di quale annu a vindetta pattighia per propiu industriale principia à furnà fruttu. U primu raghju da l'arbureti sò recullati 4 anni dopu à cultivà. Un tali tempu longu hè dumandatu, perchè l'arbulu hè furmatu gradualmentamente da u cuteddu à u minimu nume rivolti. Stu metuu permetterà a pianta per esse più forti è guadagnà forza è, à u listessu tempu, ùn hè micca necessariu assai tempu di cura è di acquessi.

I vignaghjoli di vignaghjoli, chì u cresce uva per elli, si pò furnisce di cura di e caseddi è dà u tempu à i piatti favuriti, hè questu quì hè di grande impurtanza per ellu à principià a fugliazione. Cù a cultivazioni curretta è una cura propria, u primu mannatu pò esse sbulitatu da l'arbulu in dui anni, è a terza per ottene un fruttu normale.

Per sapè da quandu u fruttu accumenza di ripiglià a fruttu dopu à pianta cù esurtazione, hè necessariu di micca missu u momentu di pruduce i scicchi. Dopu avè fattu questu in frivaru, possi ancu trasplante u boscu à u locu permanente à a fini di a primavera. Un ufficiu cumpletu hè spartutu à sente anni, anche cume li scarelli chjuve parevenu prima.

Sì ùn vi cuntentate di l'età chì u to uvasu principià à darà fruttu è voi vulete acquistà un raccullimentu propiu in prossimu, pudete cumprà una rossa di tres anni di età di grande è pianta nantu à a vostra rama. In questu casu, pudete aduprà un cultu pocu in u primu annu. Tuttavia, hè cunsigliu per sguassà scuperta scuperta per micca affruntà a pianta.