Cumu puderete un charlotte?

Charlotte pò esse bisognu à u numeru di unu di i platti più variati. Tuttu perchè pò esse preparatu nantu à a basa di quasi qualchi teste, anche ancu in a so forma autentica a basa di u platu era digià lintra seccu un pani dulce. Scrivitevi tutti i matte di cume fossi un charlotte, ci guardemu nantu à una varietà muderna di ricetti, di i quali tutti ponu elettu l'opzione à u so gustu.

Cumu hè un incopu fruttu cù a manzila in u fornu?

Cumpete una versione clàssica di u pane, preparatu nantu à una prova di l'aria, u schema di cucina chì s'assumiglia à un biscottu. Additions in questa versione sò classifiche - cane è manzanas.

Ingredients:

Preparazione

Dopu a sguassa di u core da i manzili, dividite in fette. Preparate una pasta, a basa di quale hè una mistura di u mantellu friddu cù u zuccheru, chì hè stata batata cù ova. Quandu a mutazione hè pronta è dolci, aghja cun l'ingredienti secche - a farina è di fragnante. A pasta sarà forti densu, ma hè normale.

Distribuisci a mità di a pasta in una forma lubrificada, poi piglia a tagliera di a manzile è copercia tutte e cose cun restos di massa. Top - u fette remanu di manzili è in u fornu da 40-55 minuti à 180 °.

Se vulete amparà cumu affaccià un charlotte in un multivariate, pruvate sta rè via l'aghjustà u modu "Frio" in u dispusitivu è u timore per una ora.

Cumu puderete un buccaneu diliziu cù manzili in u fornu?

Ùn vulemu cunservà u tempu da u tentativu di u prucessu è vuleva acquistà una posti u più prestu pussibule - preparate un charlotte basatu à a bocciola. Questa ricetta hà una pruduzione diffusa: à a base - una capa di pasticcini, da un pezzu di pumu bundle, è in sopra tuttu hè sprinkled cun un dulce misturci di flocculata cù una grannizza di zuccaru, chì dopu à furnisce crispante.

Ingredients:

Per u pezzu:

Per miglii:

Preparazione

Scacciate un capu di pasticcini, fate nantu à un furmolu, chì cogliu micca solu u so fondu, ma ancu i mura. Divide mancu in tazza di tazzi uguale è mettite cù u zuccherinu è a noce moscata. Aghjunghje a farina chì aiuta à assicurà l'excusità di l'umidità è ùn viaghjerà a pasta in latte. Pone a manufattu à a basa di a massa.

Avà pozzu preparalli a mulchita di grinding the flour with pieces of ice cold oil and adding oatmeal and sugar to the mixture. Sprucià u futuru charlotte cun migghiùncia è aghjunghjile à u focu à 200 gradi per a prima metà ora. Allora beate a temperatura à 170 gradi è seguite a coccia di u stessu periodu.

Cumu bè per affucà un charlotte?

Se parlebbe nantu à e variazioni di i classici, quandu charlotte pò andà cuncechjarà in una padedda, piglià e pezzi di ogni pane è amassi cù l'ova.

Ingredients:

Preparazione

Melt 2/3 Unghjetta cù u melu è u xarru d'arne. Melt u terzu restante along with the sugar. In una mistura di mantra è melita, fate mette u ciponu di manzoni è cose in l'ova di zucchero finu à ch'elli si sughjenu. Fiancà, postu i manzili in u fondu di una padedda o u pane di cucina. Scecche di pane, tagliate a crosta prima, è aghjunghje a foglia restante cù una misura di zuccaru è d'oliu. Pone u pane nantu à a mane di i manzari è lasciate per cocchi à 200 gradi per 20 minuti. Turn the dish over to the dish before serving.