Apple tree from beads

Nta l'ultimi anni, cum'è mai avianu prima, l'arti di beading sarà assai populari. Da i bè sviutà u condecorazione è i fiori, i jucuri è l'arbureti. In a nostra classa maestra avemu dettu tutte di fà un arburetule da perle. A nostra scelta ùn hè micca accidintali, perchè hè nantu à l'apple tree chì ci sò assai miti è liggi. L'antichi rumani anu creatu chì l'arburu in pumelu divèrtanu a prutezzione speziale di i dii. In tejering apple trees from beads is a fascinating and simple exercise, accessible even for beginners. U risultatu puderà di piacè ancu u criticu più picky.

Per piglià un moru cun alice, ci hè bisognu:

Avanzate a l'esercitu di:

  1. Prepareremu tutti i materii necessarii. Tagliate u filu in pezzi 1 metru de longu. Tali segmentamenti avemu necessariu 20-25 piezi.
  2. Emprumbe à tumbà u pumu arburule da u granu amaru è verde cumu di i schemi 1-5.
    Pudete ancu piglià parolle di parechje sfarenti parechje, e poi a folla vi pare più naturali. Da ogni pezzu di filu, avemu un pezzu per un ramu cù quattru fogli.
  3. Dopu à i diagrammi in a photo, formuleghja 20-25 farini è correze nantu à 5 d'elli apples decoratichi.
  4. Emprinzammu di cullittà i pugni in rami più grandi, trascinendu cù l'aiutu di a cinta di pittura à un wire cun un diametru di più. Da u stessu principiu, facemu un troncu d'un arburetu di maneri.
  5. Avemu bisognu di riparà a nostra manfria cun peri annantu à u fondu. Comu forma di a basa, avemu un pappagallo cundiziunale, cogliu cù un saccu di plastica è fate u solu di ghjuvolu (per 1 parte di l'acqua 2 parte di ghjuvolu).
  6. Ccà aspettate finu à u ghjuvatu di ghjuvolu (circa 10-15 minuti) è i rinfriscà a basa da u moltu.
  7. Zadekoriruem u nostru arbureti: avemu copre u troncu cù un pesu brunzzu, è a basa-verde, seremu fixà nantu à u troncu un capizariu è un uccellu cù l'aiutu di u peginu PVA, nantu à a basa quì ponu chjovi è stabiliscenu un bancu. Pudete fà un bancu da dui picculi piezzi di filu è di cinta di pittura. Oghje a compizzione sana cù vernici è lasciate à secci per parechji ghjorni. L'armanu da u Periculu hè prestu.

Da i bè chì pudete tenee altri arbureti: biddezza , rowan o saliculu .