Prevention of ARVI in i zitelli

A malatia respiratoria aguda son cumpagni indispensabuli di u criatu di ogni zitellu. Immunità hè formatu gradualmente è una di e cundizzioni per a so furmazione hè precisamente l'infatilu inevitare in u friddi è i malati virali, accumpagnati da un seccu nasu, a tezza è spessu suvitatu in a temperatura di corpore.

Sti cose semprici sò intesu per tutti i parenti prudutti, ma, contrario à a lòggica, hè abbastanza naturali è u desideriu di evitari sti sforzi. E in tuttu in a so gloria, affruntenu u prublema urgente di prevene l'ARVI in i zitelli.

Measures to prevent influenza and ARVI

Siccome a maiò parte di e malatii chì i figlioli sottuponghenu in u veranu di l'oghje è l'invernu sò di una natura infizziosa, sò abituati cumminativi cù una sigurta d'ARVI, sottu a questa scumetta una gran varietà di virus è e so tezza. A manera principali di trasmissioni di i patogeni hè sopra à l'aire, chì significa chì u risicu di "catturà" a malatia si troviera duv'ellu duvere esse una puddastru di e persone. In cunnessione cù elli, u primu è u metudu principalità preventiva hè distinchutu:

  1. Limitazione di cuntatti cù e persone in u periodu di aggravazioni di a situazione epidemiulogica. Sta situazione hè abbastanza cunvene à impediscenu ARVI in i zitelli è i ghjudiziati - quandu u zitellu hè sempre in a saperna di ruota, ùn hè micca u cuntattu direttu cù l'altri figlioli è ùn ci hè micca bisognu d'avè visitatu cù i siti pùbblici chì ponenu in modu periculatu periculosi - i prudutti, cliniche, gruppi di i zitelli.
  2. In quantu per impedisce ARVI per i zitelli più antichi, in particulare, in kindergarten, allura tuttu hè assai più difficili, perchè u gruppu hè grande è a probabilità di infezzjoni hè proporzionale à u numeru di "cumpagni di i classi". Dunque, quandu u zitellu criscinu, hè sensu sensu di cuncepisce è u sicondu gruppu di metudi - prevenzione in particulare di ARVI.
  3. Profilaxina nessimica di ARVI - questu si fa riferisce un assortice tutale di attività, quellu chì: