Tough in u zitellu

Se dopu à 2-3 simane cun u trattamentu adattatu, a tezza in u zitellu ùn si ne vanu, hè chjamatu persistente. Stu prublema hè cunsideratu abbastanza seriu è esige esaminazione supplementaria. Per stabilisce a causa, chì implicava l'apparizione di una tacca prolongata in un zitellu, hè necessariu:

Di sicuru, questu ùn vole micca chì u zitellu hà da passà tutte e prucedure. In certe volte, hè abbastanza à cunsultà un pediatre chì hà pussutu esse quissa per definisce a causa, o dite in quale direzzione per passà.

Causes di a tussi prolongata

Comu regula, a retazione protettiva naturale di l'organiziu in a forma di una tina hè parechje per:

  1. Malatie infecciosa-inflamatory (generale o local), risultatu da a penetrazione in u corpu di ogni infezzjoni ( virali o bacterial). Questu hè unu di i razzi cchiù cumuni per l'apparenza di una tezza longa longa in un zitellu.
  2. Reaczione allergiunale. Spessu, a tosa hè unu di i sintomi di l'allergie chì hà cuminciatu.
  3. High sensitività di i receptorii di a griglia. A so turtura si trova in a riabilitazioni, quandu u sputumu hè attribuita troppu.
  4. Esotica di u corpu straneru à l'intarpulugia.
  5. Inflativu negativu di fatturi ambientali. A polpa, i capelli petali, u fume di cigarette spessu causanu l'apparenza di una tacca secca è larga in un zitellu.
  6. Reflux gastroesophageus. U gastroenterologu pò refuta o cunfirmà u diagnosticu, ancu per prescrive u trattamentu.
  7. Fatturi psikogeni. Stress, crescita, a depressione di i zitelli pò esse accumpagnata da una tartera secca cù un tintu metalizatu.

Trattamentu di a tussi prolongata in i zitelli

Quandu si tratta di tosi prolongati in i zitelli, u trattamentu in u principiu di "u figliolu di u vicinu aiutatu" pò esse riescibile. Quì ci hà bisognu di un accostu razionale, cumpostu, basatu nantu à u risultatu di l'insegnamentu. Inoltre, avete bisognu di cunsiderà e caratteristiche di una tussi prolongata: per esempiu, a testa di u zitellu pò esse spusatu o sicondu, l'invistimentu pò disturbà solu à a notte, in a matina o in tuttu u ghjornu, perchè prima chì u zitellu era malatu, a durazione di l'a ciclu. Solu appressu dopu chì u ritimu di ciò chì hè avvirtutu hè chjaru, u duttore hà u drittu di assignà migghiori à i medicazione è i prucessi necessarisi.