Comu liberà l'invidiusa?

Nimu ha nascitu envigliusu, ma sempre in a so vita, face cun u fattu chì o qualchissia envidia, o l'avete in ghjinochji, in parechji volte senza avè avutu. Cusì, pruvate capisce ciò chì a natura di l'emergenza di farduna, chì hè è cumu per fuglià l'invidiera.

L'urìggini

L'Envy hè un sentimentu negativu, chì hè carattarizatu da vexazione, irritazione, ostilità, dislike.

A persona si inventa in sèvule in u prucessu di u so sviluppu mentale. Ancu quandu una persona hè sempre un picciottu, l'invidiera possu i so radichi in questu. Per esempiu, quandu i genitori sempre puntanu u partitu pusitivu di u zitellu di u vicinu, ma fate cusì sfoglie, pruducenu l'invidiera di u so propiu omi in u cuntu di un sensu sensu di a cuncurrenza. A più paradossale hè chì senza avè cunnuscitu i veri razzii, i genitori prupone à capiscenu a manera di aiutà u so figliolu rimette di un sentimentu d'invidia.

Invece di un impetu chì favurizeghja u sviluppu di l'azzioni positiva, u zitellu scorrini fora o, peor, restrigau i primi emozioni negativi è sentimenti. Mentre un omu faci crescita, u tempu fixa a sta retazioni à a comparaison, ma micca à u so prò di prufittà, per via di quale, pigghia a pusizione dominante. Questa distorti a rialità, a verita percepzione di u mondu.

Rispunsabilità per l'envezza

I raghjetti di l'invidia pò esse virtùi esterni di l'altri abitanti (salute, ricchezza, talentu, bellezza, intelligenza, etc.), cume detalli di l'attributi esterni, relazioni personali (spessu, questu invevule si trova trà e donne).

Ùn sò tutti i pirsuni sò autosuvuli, per ciò chì ùn ponu micca, per ùn paragunà cun l'altri. Cum'è sapete, si compara cun l'altri hè a prima raggiuni di l'apparizione di l'invidata.

U sentu di sentu d'invidie hè l'esistenza à tutti i livelli di u sviluppu spirituale è a pusizione suciale di l'omu.

Cumu libbirà l'invidia di u populu?

Prima di tuttu, avete bisognu à eradicate u sensu di i celosi da voi stessu.

  1. In u casu quandu s'arricorda chì avete principiatu invechji qualchi, cose, ecc., Chì ùn avete micca, ricurdate chì quasi 90% di u wrapper ùn hè micca cunnessu à u cuntenutu internu di i dolci. U pitjoru u pruduttu, u più spaziu u pillami.
  2. Se ti cumincià à piglià una manta ("Vi studii cù ella à l'institutu", "crescenu in un patiu"), capisce chì hè necessariu d'entendre a diffarenzia interna è interna entre tù è i vostri amichi. Sò un individuu.
  3. In iniziale, una persona identificheghja, è dopu avè a valutazione. Quandu truvate una discrepanzia chì hè in u vostru favore, sò immensamenti orgogliosi, è s'ellu si contru - via ghjilosi, sì in còllera. Scuprite à aprezzà. Aumente a vostra autoestima. Statìstichi dì chì un 85% di e persone anu avutu ubligazioni autostu. Fate u vostru orgogliu. Cumprendi u vostru locu in vita.
  4. Sviluppà una visione panoramica. Quandu avete vede chì ci sò parechje persone chì sognu di diventà cum'è voi, capite di manera di ridivà di l'envezza di l'altri.

Cumu libbirà l'invevule di quarcunu?

Quasi ogni persona facentava invevule in l'indirizzu di l'altri, è chì ùn ci hè micca prublema. Questu hè u prucessu di malàvule, pòpuli debbuli chì ùn sò micca pudè passà a felicità à a so vita. Per voi per capiscenu a manera di ridivà di l'enveranza negra, amparite l'amore incondizie. E tutte e altri accussioni sò solu l'azzioni lucali, allura tuttu ciò dipende di a situazione. Pudete cuntene a vostra emozioni, causatu da l'invia di l'altri. Ma per questu ci hè bisognu di capiscenu i ragii di a so verità. Quandu avete bisognu di st'omu, pudete, per esempiu, ùn cuntattate micca persone ipocriticu, ecc.

Cusì l'invidiera hè un sintimentu dolci. Immediatamente, quandu avete fattu capiri chì ci sìanu ghjilosi, pruvate di rimette di sta sensazione, ùn hà micca pisatu u so mondu internu.