Violenza in a scola

Por desgraciate, a realità di l'ughjettu hè cusì chì a viulenza in l'scuola di i figlioli ùn solu esiste micca, ma dinò ancu attivamente aumenta in scala. È ùn hè micca solu l'impattu fisicu chì i figlioli di scoli anu nantu à l'altri, ma ancu in pressa morale. Sicondu a legenda adoptazione ricentamente, un maestru chì psychologicu è intruduce moralmente un studiente pò esse dimustratu da u travagliu. Di sicuru, se i fatti sò cunfermati da evidenza. Ùn hè micca sicretu chì a denuncia di i genitori à u ministeru spessu spessu cù u fattu chì u zitellu hè cunsigliu solu di trasfirimentu à una altre scola, postu chì nimu hà da esse disseminatu un valezza specialista. In certi casi, traduzzione hè veramente un solu solu.

Violenza in u cullettivu di i zitelli

Cù la crudeltà è l'assetà, i scoli anu meetu più frequentamenti pricisamenti trà e so parenti. Si i studienti di i qualtagghi più bassi anu l'"ingenuità" abbastanza per ocultaranu i spazii in u spugliatoghju, chjamanu nomi è boccherelli di u ghjocu, à seguitu i studienti in u scudu poni vincenu a vittima scritta, presse in forma murali, facendu a furmazione cumplessa. A viulenza psicologica in a scola pò esse cunsiderata una "tortura" più sofistissa, perchè l'arruzzioni curate, è u traumu murale cunsuma u zitellu da l'internu constantemente. Un tali criaturu diventa un scarnate in l'aula, u più incunificà à Ghjesù per cumincià à umiliazione in u so modu. Se un zitellu hè offentivatu, i pari anu riferitu in a scola, u so cumpurtamentu accadèmicu pate è i qualifici falluti sò una altra ragione per svantaghju a so autoestima. Un circulu vici. Ma hè bisognu di circà un embiu in ogni caso.

U paisanu aiutanu

Se un zitellu hè offentatu in a classe, è ùn hè micca capaci di resistà à u cullettivu è dà un rebuffu degnu, senza l'aiutu di i genitori ùn pò micca fà. Si nutene à l'ansietà di a scola d'alumni, a so tinezza à vultà à a scola, abbandunà i tracci fisichi nantu à u so corpu, i so parenti hanu da parlà francamentu cun ellu. Quandu a famiglia ha un clima fiduciante è benevolentu, l'alumna avarà i so prublemi. S'ellu hè silenziu, avete da piglià l'iniziativu. È cusì chì u zitellu hè revelatu à voi, ùn ne ùn teme u timore è a vergogerie per daveru. U primu chì i genitori hanu da fà chì un zitellu hè minatu à a scola hè di rapportà u prublema à u maestru di a classa. A volte una seria di conversazione nantu à una ora di classificazione cù a classe tutale hè abbastanza per fà i zitelli contru à i so sbagli. Maestru ùn ùn mette a mezza camina o i so misure ùn site micca? Pudamenu cuntattate cù l'amministrazione scola A volte vi aiuta à risolve u prublema di e cunversazione persunale cù i zitelli chì offendenu u vostru zitellu o cù i so genitori.

Sì tutti queste misurà ùn travaglià, hè più raziunale per traslassi u zitellu à un altru istituzione educale, perchè se a viulenza fisica pò ancu esse pruvata, allura a umiliazione morale hè quasi pruvintu. A salute mentale di u zitellu hè più impurtante di studià ancu in l'elite è a scola prestige.

Cursi Cardinali

Maestri ricusanu di fà u cuntattu, l'autori di l'a scola facenu un ochju à u prublema, chì coperta i so cumpagni, i genitori di i currenti u sicuru chì i zitelli sò "oru"? Se a situazione hè tantu seriu chì ùn ci hè nisun altru viaghju, hè vale a scritta una strada in l'agenzie infurmazioni law. Una entrevista stretta di u cuntrollu ghjovimu cù instigatori di situazione di cunflittu facemu chjappu à i studienti aggressivi chì l'umilazioni di i vostri figlioli ùn seranu impunezzi.

Prevenzione di a viulenza di scola

A prevenzioni di a viulenza in l'scola hè un cumpensu impurtante di a educazione spirale è morale di i zitelli. A classificazione annantu à questu tema sò regule regularmente in i scoli securi. Maestri assiste nantu à sesioni di furmazione, migliurà i so qualificazioni A pulizzia participà in a prevenzione di a viulenza in l'scola. Ma a principale hè a famiglia. I solu i genitori pudete incherte à a fiducia di u zitellu in a so dignità propria è apprendre à truvà una lingua cumuni cun qualchi squadra.