Di Pasqua per i zitelli

À a vigilia di i vacanze più impurtante per i cristiani in u mondu, i genitori di i ziteddi anu da dì à i zitelli di a Pasqua di Cristu. Dopu tuttu, stu momentu hè un momentu interessanti è magicu, sopratuttu cum'è u zitellu vide à a chjesa chì a ghjente hà argentu i candele è u coru si canta cantante solenni.

Chì avè ancu u zitellu è u zitellu, è a vostra famiglia ùn hè micca assai religiosa, ma vale a pena di parlà di Pasqua à i vostri figlioli prima di a festa, perchè interessante è eccitanti. Hè sopratuttu è piacevule à i zitelli per aiutà a mamma per decorate u kulichiki celebratory è per osservà cumu chì da un ovu d'oghje chjucu ci hè un artificiu vistimentu di l'arte.

Storia di Pasqua per i zitelli

Per fà chì interessanti è cumprèvule per i ziteddi, ùn deve micca fà tràttori tràgichi. Hè nutate chì Ghjesù Cristu hè statu crucifissu per i peccati umani nantu à a croce. Dopu trè ghjorni, e donne truvaru una tomba vacanze aperta è hà dettu avè rinviatu da u regnu di i morti.

A tradizione di dì chì un certu felicitu di Pasqua hè ancu da quellu tempu. A donna chì hà scupertu a risurrezzione di Ghjesù currite à l'emperadoru è hà proclamatu "Cristu hè risurtu!" E impedì un ovu di gallina com'è un simbulu di vita. E l'imperatore avertitu ch'ellu era cusì, questu quì u ovu addiventemu russu. Sùbitu sta feria. Accumincia, ellu disse: "Verità, hè risurtu!" Dopu da questu, è hè stata cunsunitu - a ghjente saludarà cù l'altri cun queste parole.

Cume à i zitelli di Pasqua?

L'anni di tercu anu improbabile di capiscenu l'esencia di questa festa, ma i zitelli di 5-6 anni di età pò digià u spiritu di e vacanze. In parte cù a mo mamma in cucina, buns pasciuti è di decorazione crescenti è pysanka, u zitellu hà aspettu à fà a celebrazione.

Hè vale à dì à u zitellu chì a Pasqua hè precedita da un fastidiu strettu, durante quale l'adulti manunu solu mancianu magre è pensanu à Diu, tentativu di cumportanu bè. E di manghjà e tanniculi di Pasqua è i ochju pittatu hè pussibule solu dopu a visitari a chjesa - dopu un colpu di festa cù i pezzi hè cunsacratu da un cleru.