Quandu deve avete bagnu u mo nascita?

A Bathing a newborn serarà un prucessu piacevule è favuritu pè i genitori è u zitellu cù l'organizazione propria di u prucessu. A Bathing hè tutta solu micca per assicurà a purezza di a pelle, ma ancu prumove a crescenza è u sviluppu fisicu di u zitellu. À spessu, i ghjovani parenti chì purtonu un zitellu di un sognu d'maternità si sfrancò quantu spessu per smintevi u zitellu natuvellu.

Cume hè spessu per sminu u zitellu in u primu mesi?

L'opinione di i pediatrici nantu à quandu avè da manghjà un novu è quantu deve spieci à bagnu divirsiri. Certi experti sò cunvinte chì i zitelli in folla sana puderebbe sbarcà immediatamente dopu a purtata di l'uspidale, ma micca impastallu a ferita umbilica. Mentre chì l'altri pediatri cunsiglienu cum'è avè bagnatu u zitellu solu dopu chì a ferita umbilica hannu sanatu sana, i.e. in 1-2 simane. I paisani chì sceglienu d'aspittà chì a curazione sana di u meliculu aduprà cura prudutte di a pelle di u lavicatu, in particulari i rilivoli è l'area di u diaper cun un ciudu di cuttuni dipped in acqua calidez. Dopu ogni catedra, avete lavatu l'enfantu cù l'acqua corrente. In i primi sei misi, i babori ùn sò micca bagnati ogni ghjornu micca perchè ci sò brutta, ma in modu di sviluppà è temperatu più veloci. Inoltre, u bacinu di a sera hà un bonu effettu nantu à u zitellu sù adurizatu: si sorda torna rapidamente dopu aduttatu è alimentatu. Qualchidunu babelli contru à diventà più allegra dopu à paura, da questu prucessu hè megliu esse mudificatu per ghjornu.

Cume ferma u lavu di i vostri nascenti cù detergenti?

Oghje ùn ci hè micca scassatu in l'scelta di i cosmetti di i zitelli, ma i genitori parenti pòssinu cunfunditi quantu per lavà di u zitellu cù detergenti è quantu aduprà aduprà. Sicondu parechji pediatrichi, u megliu modu di lavà un pienu nascitu hè acqua neve. Per i babys, in particulari quelli chì ùn anu micca guaritu una ferita umbilica, l'acqua furiosa d'esse usata, per i zitelli più antichi ùn hè micca necessariu di fracche l'acqua. Adupratu per esse chì un pocu di permanganate di potassiu diluutu pò esse aghjuntu à l'acqua, ma issa st'approche ùn hè impurtante. Ogni manera di piglià un zitellu puderanu causari allergii, chì varieghja da e arbiate à i sapori cusivati. Inoltre, l'usu freqüente di detergenti cusici pò assicurà a pelle. Per lavà un zitellu cù sapunni abbastanza una o dui volte in simana. U spinu di i zitelli pò esse usatu da 3-6 mesi, l'utilizanu ancu, micca più spessu ch'è una volta di simana.

Cumu spessu per sminuì un novu in l'inguernu?

In a staghjunali, u zitellu pò esse bagnata varias veces un ghjornu per esse u sughjurnate. Sì bassa piacere un piacè per un criaturu avà, pozzu bagnaia quandu quantu volte. In a stagione frigia, parechje paisani sò cunfidendu chì unu ùn deve spessu spessu un zitru venutu per chì u zitellu ùn pò micca sottoculà. Ma eccu avete aduprà enfasi à i cundizzioni ind'è individuale. Sì l'appartamentu hè almenu 21 ° C, dopu à l'acqua ùn pò micca esse a causa di u friddu di u zitellu, appena cuntribuisce à l'endurance naturali di u zitellu. Sì bassa u zitellu in u bagnu, da quì Ùn chjude a porta ind'u ballu, questu evitarià a diffarenza di a temperatura è di l'umidità quandu surtite. In a stagione fredda, u zitellu deve esse bagnata in u modu d'abitudine: ghjornu cù l'acqua simplice è 1-2 vittori à settimana cun detergente.

Cù quantità di piglia un bagnu?

Normalmente i figlioli si trovanu annantu à 10 minuti, in u primu mesi si pò esse scurciatu u prucedimentu, se u zitellu chianci forti, ma solu ùn si pò abbandunà. Per i zitelli chì facenu a natari, pudete estenderà i "prucessi di bacinu" à 30 minuti, mentre ùn avete micca bisognu à fà coperà l'acqua calda. U zitellu sera acquistendu pocu à l'acqua di enfasi è si senti cusì cunfurmatu in questu.