Cattedrale di San Pietro in Roma

L'architettura romana hà sempri attraversu i turisteri entusiasmi in u mondu cun u so grandeur è grandezza. Unu di i siti più interessanti in Italia, senza dubbitu, hè a cattidrali di San Petru in Roma, induve u spiritu di a storia di u passatu hè sensatu à quellu ghjornu. In u stessu centru di u Vaticanu, stu "testimoniu" è "participante" di u stabilimentu è u sviluppu di u grandi statu è a ghjente sò situati. A cattedrale impressiona cù u so internu, chì hè stata creata cù cura di i famosi architetti, chì mette assai sforzu, u talentu è e so sapete.

San Pietro in Roma per l'ochji di u passatu è u prisenti

A storia di a chiesa di San Pietro in Roma data di u 4 ° seculu. Allora assai pirsuni pudissenu pinsà chì uni pochi seculi dopu una alfabbetu modesta è pocu cumparente diventeranu quasi u centru di u mondu catòculu. Oghje, migghiori di vittime vinite quì pè vede cù i so ochji oghji u travagliu riali di u grande arte romainu, per assiste à massa è per riceve l'onore di ricivete a benedizzione di u ponteficu. Per separà, deve dettu riguardu à a piazza à davanti à a cattidrali di San Pietro, quale hè di ghjustu un esempiu unicu di a cumpetenza urbana. Quandu fù creatu, i patroni faccianu un spaziu diffettu: era necessariu di creà un spaziu in quale un grandu numaru di cime puderia esse situatu, cum'è se per una strada chì stende a via à una grandiosa catedrale. Hè pussibule traduce l'idea di Giovanni Lorenzo Bernini.

A cattidrali di San Pietro, 136 metri d'altitudine da a grandezza di l'area è a scala, secondu i marcati nantu à i chjirpi, pò cunsulecciate parechji di e più catenevali europei. In quantu à u pianu di a Catedra di San Pietro, hà sappiutu cambiamenti da settembre à sèculu cù l'arrivata di novi architetti è capi cumplessi cù novi prudutti. A forma di a cruci greca fù rifiuta da un capu è dopu à seculi hè stata pigliata da un altru, era statu rimpiazzatu da l'idea di allungà a nave centrale è l'idea di a forma di a cruci latina, appruvata da a maggiorità di rapprisintanti di u cleru, hè vinutu à a prima.

Ritorna à a storia è parlendu chì custruiscenu a cathédrale di San Pietro, vale a dicerà chì ellu iniziu una galaxia di a generazione generale di i creaturi di u rinnovatu Donato Bramante, chì era successore da Michelangelo, chì eren eranu i cupuli.

A Cumpagnia di San Pietro, ancu in millioni di l'epiteti più chjappi, ùn anu à pudè trasmette in tuttu u putere, tutta a bellezza è tutta a grandezza di sta casa di splendore, spirituale speciale è lumera. Ciumi s'assumiglia à blume chì aspittàvanu u celu, a facciata decorata cù stati di Cristu, apòstuli è monumenti di marmaru - quì, pare avvena chì u tempu ùn hà micca u putere è a dimensione è a rialtà di u ghjornu d'oghje ùn esce. Tutti quelli chì anu visita a catedrale, ùn ponu esse indifferenti solu da a definizione.

Diversi regule per visità a Cattidrali di San Pietro

Tuttu chiddu chì piaceru a vista da a Basilica di San Pietro, stupendu cù a so bellezza di a cità, a grandezza di i so edifizii è a bellezza di l'architettura sarà stata impressa da ciò chì anu vistu.

A dicisioni di visità u miraculu romanu prisenti, ùn hè micca superfluitu cunnosce parechje regule è cunsiglii in l'entrata à a cattedrale di San Pietro.

  1. U veru piacè di u turistu vistu hà da vene, si sullivanu à a cima. E pudete selezziunate dui opzioni: in l'elevador per 7 eurore o in i passi da 5 eurò. In totalità hè necessariu di superar 500 passighjà, di quale l'ultima tramanda hè solu 50 centimetri anzerttu, perchè deve esse necessariu caminariate casi da u lugettu.
  2. U tempu spentu di scalcià è davanti à pedi serà una ora.
  3. A visita in a catedrale hè pussibule da novi à a dumanda à 19:00 a sera ogni ghjornu, solu à i meseccu, quandu e porte di a cattidera sò chjusu per l'audienzia papali.
  4. Prima di entra, ogni visitore hà da verificà cun un detector di metalli, si devenu esse dumandatu à spedinu micca sacchetti.
  5. Ci hè un còdice di vestitu: pè e donne - i mani ciuti, i peri, a testa, è l'omini davanti di l'entrata bisognu di sguassà i capelli.

Turisti interessanti vedanu a famosa Fontana di Trevi è l'antica Coliseu .