Cumu si pulisci un pezzu per un novu?

Quandu guardate u vostru mulu, cusì petitu inde indefunnu, hè difficiule di piglià à e vostre mani, per ùn mancà maniche di manipulazioni cum'è chjappu u so unghje o ciaccanti di u nasu à un novu. Ma hà bisognu à fà, perchè in i primi ghjorni di a vita, a pezzu si ritrova cunghjenti pocu è novi ogetti chì ponu cuntene villi, particulate di pappuluze è elli staggeanu u passaghju nasal di u zitellu. U bagnu di u nasu di u babbu hè cusì impurtante cum'è l'appendimentu adattu à u mama o l'higiene propria di u corpu di u zitellu, tutta a mamma hà da bisognu à apre studi.

Comu a cura di u nasu di novu?

Prima di avè l'apprincipiu a manera di debbuli un pezzu per un novu, a mamma deve osservà i reguli d'higiene di a stanza:

A menura, ùn simu micca simbulizzatu chì noi avemu pruvucatu prublemi senza sapienti e règuli simplici, è per prevene per sempre hè sempre più faciule da curing. A pulitica di u spout in nascita hè un prucessu di ghjornu, è pò esse realizatu parechje volte à u ghjornu. Cume hè spessu per purtà un pappu per un novu? Tuttu addipenni di u foglie, se sente u caratteristicu "grunting", hè un signalu sicuru chì hè urdinatu per lavorà u piume. Per un figliolu hè abbastanza à fà in a mattina è à a sera, ma per un altru è più spessu, tuttu hè un individuale. A cura di u nasu di novu hè bisognu di parechje risorse da a mamma di tranquillità è di diligenza, perchè u zitellu hè quasi cunfidenza fora indegnu da l'intirenza, ma ùn pudete micca teneva tuttu o fate l'imbusca, hè megliu dumandà l'aiutu di una cuniatura o avana, cunsultate cù mumme più diliziosi, vi diciaranu cumu per distraisce migghiuri.

Cumu si pulisci un pezzu per un novu?

Per prucessu un nasu à u ghjudiziu, hè pussibili cun l'aiutu di u flagellu, cù l'aiutu di un aspiratu. U primu mètudu, com'è regula, hè appiecatu à i più chjucchi, ma per i zitelli da 3-4 mesi u secondmetu hè propiu adattatu. Uni pochi cunsiglii prima di cumincià à pulisce u fogghiu per un novu:

Cunsiderate dui opulentai più, cumu si pulisce u nasu di un novu:

Fortunatamente, i nascuti ùn sò micca assai mobili, perchè puderebbenu avè l'apprincipiu a cura di un potaghju di migghiara senza assai problemi, avete bisognu di pacienza è precisione.