Perchè a donna volenu casu?

" Aghju avete riintendu chì ùn ne vogliu micca casu, ùn vogliu micca i zitelli, i mo amichi sò surprised perchè oghje, perchè ùn vogliu micca maritatu, perchè tutti l'amichi sò oghji mariti o chì prugramanu un casale in un futuru vicinu ," queste argumenti sò probabilmente famigliali per parechji. Perchè e figlioli volenu casu - vede questu com'è una chance per sente com'è una donna o sò solu teme di a soledad? Scupremu.

Perchè a donna volenu casu?

  1. Una zitella vole maritaru quandu si rializi chì u so tempu ha vinutu. A so età è a educazione ùn deve micca rolu. À u listessu tempu, u desideriu di sposa pò esse u tributu à a tradizione, una cuncessione à u desideriu di i genitori o a vuluntà d'acquistà un novu status sociale.
  2. U scantu di a solenza, u scantu di vede solitaria sola, u scantu di murenu micca vicinu di e zitelli è nei, è nimu hà bisognu di una donna decrèpita.
  3. Perchè a donna volenu casu? Perchè sò straccati di stà sola, stancu di tuttu in a so vita per decide di u so propiu è vulete sapè chì ùn pudete cuntate micca solu nantu à sè stessu. Famiglia per questi femine hè diventata un veru rifuggiu di tutti i prublemi è i prublemi.
  4. Perchè vo site crede chì quarchi figlioli volenu casu? Cridianu chì elli pudemu truvà un oligarchu genaru è generosu chì vi darà una vita custera. Simply put, u limite di i sònnii di questi dittaghju hè un matrimoniu di comodità, a ragiunazione di a cunclusione di quale, hè un benefitu tangibule.
  5. L'instinutu di riprutazione, induve senza ellu? A quarchi puntu una donna hà rializatu ch'ella vulia un figliolu appassiunatu da un omu chì hè caminatu vicinu à a so vita. Ma pà dà nascita quasi tutti facenu preferitu, essendu in un matrimoniu legale. Ellu dà l'illusione di prutezzione per una donna, assai di u stampu in u passaportu hè cunsideratu cum'è guarantisimu chì l'omu ùn sparisce micca in nudda parte.
  6. Perchè parechje ghjente hè inacceptable per vive cù un omu è dà nascita à i so figlioli senza u matrimoniu da un puntu di vista riliggiusu è moralu.