U sicondu ghjornu di u casu

A festa hè un ghjornu significativu in a vita di tutti. Questu avvene impurtanti hè precedutu da simane di longu preparazione è preparazione. Tutti i sposi sònnii chì u so matrimoniu si tenia à u livellu più altu, perchè ella prova di pensà à l'ultimi detalli.

In ogni momentu, a festa hè celebrata per almenu trè ghjorni. Oghje, e tradiziunali anu cambiatu di sicuru. Ùn sò tutti i novi sò dispusitivi di preparà ancu u sicondu ghjornu di u casu, per micca di esse più di caminari. Certi coppiu anu da questu causa di a so situazione finanziaria, l'altri preferanu per andà in luna di miele dopu u primu ghjornu. I tradizioni di u secunimu ghjornu di u casu ùn sò micca pocu solenni è vividi, per quessa, se ci hè una occasione di allargà a festa per un altru ghjornu, ùn deve esse micca persa. Cridendu u secondu ghjornu dopu a festa duvè furnisce l'oppurtunità di parlà cù novi parenti è per vede quelli chì avìanu micca pussutu fà à a festa principale.

Quandu a decisione hè fatta per celebrà a fugliale per dui ghjorni, i figlioli di novu si affruntenu cù a quistione "Cumu è dunni passanu u secondu ghjornu di a festa?". U sicondu ghjornu di u casu pò cuntinuvà u primu in u stilu di celebrazione, o radicanamente diferenti. Ci sò parechje scentifichi per celebrà l'oghje ghjornu di u casu - a sposa u sposu pule di elegà l'opzione più interessante è adattata per elli. Questa sottu sò l'opzioni più apprezzate per urganizà un segon ghjornu di u ghjornu.

  1. U sicondu ghjornu di u casu hè in natura. Questa opzione permette à l'invitati è i novu à reste dopu un primu ghjornu di u matrimoniu. L'aire frescu, un fiume o un lavu, l'absenza di u fuss di città - sò questi cundizioni bisognu per celebrà. S'ellu parechji mistieri si espereanu in u sicondu ghjornu di u casu, eppuru qualchì sughjettu di spettaculu deve esse cunsideratu in cunfurmità cù i so interessi. Un gruppu di invitazione pò andà a pesca, l'altru - sunbathe in u sole, u terzu - per ghjucà una varietà di ghjochi. Una opción excelente hè a prisenza di un bagni. Sè sicuru, assai parechji cumeriscenu a celebrazione di u secondu ghjornu di a festa à a casa di a banca. Apertu à a sera, tutti i clientni averebbenu cullemi in a listessa tavula per cuntinuà a felicità di i novi.
  2. U sicondu ghjornu di u casu in un locu di casa. In casa, avete da urganizà u sicondu ghjornu di u casu solu se un spessu pocu di invitati si espereanu. Inoltre, hè bonu, se ci hè, chì hà da piglià i cura di a festa, perchè a ghjovana moglie ùn deve fà stendi à a stufa nantu à e so vacanze. A menzione di u secondu ghjornu di a casuzza ùn hè micca cusì grande quantu u primu ghjornu di a festa, ma nantu à a tavuletta deve esse presente è pani cale, è una varietà di frittelli.

I vistimenti per i visitori è una sposa novu wedded in u sicondu ghjornu di u casu pò esse più modesta è ufficiale. Sì a celebrazione si faci in natura, pudete sceglie un incontru praticu è còmico. Per celebrà in un café o in casa, un vestitu o un palu sarà suit. In ogni casu, in u sicondu ghjornu di u casu, l'armata ùn deve esse uguali cum'è u primu ghjornu.

Sicondu i costi, nantu à u seculu ghjornu di u matrimoniu, sò parechje tiatru. Bastamente, tutte e cose compete sò per pruvà una ghjovana moglie in u rolu di mistress, è u so maritu - in u rolu di capu di a famiglia. Per tradizione in u sicondu ghjornu di u casu, i visitori si tratanu di determinar quale hà da nasciutu à a ghjovana parta - un zitellu o una zitella. U tistimone è u testimoniu passanu tutti l'invitati cù i sliders di i zitelli di rosa è blu è cullate e soldi. S'ellu ci hè più soldi in i sliders rosati - ci sarà una picciotta, in blu - un picciottu.

In u sicondu ghjornu di u casu, cuntesti cù vestiti sò spessu mantinuti. In antichità in u sicondu ghjornu di u casu, l' amichi di u groom è a sposa tocca à i caratteri folkloricichi avianu u rolu principali in u prugramma di entertainment. Oghji, i goncidi spessu si sò vestiti cum'è i zinzei.

A ghjente cumune nantu à u sicondu ghjornu di u casu, per regula, ùn hè micca cusì formale. Dopu assai festività annantu à u primu ghjornu di a festa, i visitori, per regula, ùn sò micca sempre vinutu à un tempu strettu. I rigali per u sicondu ghjornu di u casale sò simuli è simbolii. I rigali cusì vittime sò accettati per dà à l'eventu chì l'invitatu hà spustatu u primu ghjornu di u casu.