I somini di colore - un signu di schizophrenie?

Surely everybody has heard the expression "sònnii culuriti sò sunnati di schizophriani," ma pochi pò spiegalli per quessa hè fundatu. Intendemu di cumprenderà sta quistione è scuperta se ferma quì preoccupa di vede un sonu luminoso è colore?

I sòvuli cugnimi sò u signu di l'esquizofrenia?

Comu accuminzaru, avemu bisognu di capiscinu d'induve sta affirmazioni, "i sònni di colore sò un signu di latenza latente". Tuttu si basa in studii realizati da parechji scientifichi chì anu cunclusu chì i sòvulami culuriti brillanu sò più spessu vistuti da e persone cun trastornamenti mentali. Ma di elli, i so cumpagnie di parlà solu di l'attività di certi parti di u cori, chì pò esse caratticu di i stati frontierei di a psique, chì pò pudè conduce à e so malatie. Prucessu da questu, pò esse dichjaratu chì i sòveri di culurizazione sò solu un signu indeterminatu di l'esquizofrenia è ponu esse tistimunianza annantu à a malatia in cungiunzione cù parechje sintomi.

E anu certu esperti muderni, dichjaremu chì, da u puntu di vista di a psiculugia, in u so sonu di u culore è di tuttu ùn ci hè micca una anormalità è di cunsiderà cum'è un signu di latenti locura ùn hè micca necessariu.

U fattu hè chì prima avà ci era a creda in l'abilità di una persona di vede solu sò solu suechi neri è bianchi, perchè a prisenza di qualsiasi altru culore era cunsideratu cum'è una cosa anorme. Oghje, a creda in questu situ di e cose hè assai astru, grazi à a ricerca seria di i sogni. Molti crescioni muderni dici chì u culore di u sonnu indicanu solu un statu emotiu di una persona. Per esempiu, a cumminazzioni di rosse scuru è negru in sònni (in particulare se una unione di fiori in una persona hè displeta) pò parlà d'ansietà è di stress .

Prufessiunatorii più prudigi di tendenu à vede in u culore di i sogni un indicazione di l'imaghjini di u menti - i soli creatives spessu vi face suene brillanti, è i razione sò spessu veduti solu da i sogni neri è bianchi. Quale hè ragiuni, u tempu contaraghju, ma hè digià chjaru chì i sòverni di colore ùn ponu micca chjamatu signu chjaru di l'esquizofrenia. Pudete divuzione in l'immersione in u mondu bellu è bonu di fantasìi di notte senza teme, sicuru, s'ellu ùn hè micca pesce.