Panificante, cun, marmurieru

Avà a scelta di cibulidi in u mercatu è assai grande, perchè ancu i ochji sparguglione in ogni direzione. Marmura o tile ceramic, teflon o aluminiu ... Ci hè una grande lotta d'opzioni, è ogni unu d'elli anu e so vantaghje è ci sò minus. Ma avà avemu parlatu di una padedda cù un repertoriu di marmura non-stick. Chì ghjè è questu questu questu fritto diffiere di i so contrapartiti?

Panificante, cun, marmurieru

Cusì vede ciò chì hè un pezzu focu cu chippings di marmaru.

  1. Aspettu. Di sicuru, u tinsu de marmura aghjunghjera una padedda di freccia, sia una maraviglia additiva decorativa. Dopu tuttu, cum'è sapete, u marmaru hè assai bella è u tinsu di marmurinu nantu à a padedda ùn hè statu esvizione.
  2. Qualità. Ma à nantu à a più in u furmatu di excelent data esterni, a panna di frutti di marmi anu avutu qualchì qualità impurtante. Siccomu u materiale principale di quale sti frischi sò fatta sò aluminiu, anu un pesu luminu è a cundizzioni termale excellentu - duie qualità veramente indispinèvule di una bona padedda. A padedda cù un quartu di marmaru hè calatu ind'u ugualmente ancu in un corta quemadore, perchè l'alimentu dispostu in una panna di frittura sempre serà frittu uniforme è ùn avete micca esistitu cun un cóctelu di brusgiate è crudo. Allora u panificà di marmo pò esse usatu ancu in a preparazione di platti complexi, senza teme chì qualchissia sarà brume o, per contru, ùn sarà micca crematu.
  3. Operazione. Quandu era digià pussibule cuncludi, i pani frischi di cungiatelli sò assai cunveni d'utilizà, ma ci sò parechji matte di u so operu chì deve esse tuccatu. U nutizie più impurtante hè chì i pani frischi di mossu anu teme di scratchesi. Cusì l'alimentariu chì hè cucinatu nantu à elli ùn pò micca esse stimatu cù forchetta, spatula di metallu, etc., induve hè megliu utilizà una cuchita di legno è una spatula chì ùn ne micca ferite a tarra di marmo.

Inoltre, certi taglioli certi sò famusi per un bonu proprietà non stick.