Top-15 paesi felina in u quali u rayu di muxàscenu hè megliu

Ancu l'animali sò, forsi, in ogni casa. Quandu ùn solu ùn si ncuntra micca in i appartamenti prisenti - di un bonu gatteiu à un cuncultore frittu. In ogni casu, ci sò parechji paesi di u quali u murok hè amatu assai più ca l'altri animali.

A vostra attenzioni - a classificazione di i paesi induve i misgi l'amare più ca l'altri animali, è ancu parechji creanu koto-musei è cultu sanu.

1. U USA

Quale avete pensatu chì in un paese chì parechje razze di furia di i cani sò raghjunati, i mascari più populari seranu gatti afectui. I Stati Uniti face a qualità di kotoemania, postu chì in questu paisanu sò circa 76.5 miliuna di catelli.

2. L'Isule Portoghese di Madeira

À queste isuli ci sò tanti catelli chì sò stati cuntati micca in piani, ma in u numeru per quatru quadru di a zona. Sicondu l'ultimi estimi, circa 100 gatti campanu allora in un quatratu quadratu.

3. Chine

Hè nutà chì a China hà amatu sempre i misgi, ma in tempi antichi ùn era micca un affari ordinariu per l'animali, ma l'amore, cum'è un alimentu. Iè, prima di stu paese, i misgi. Ma oghji sti tradizzioni hanu messu in l'oblit, è di culi, mustachioed fuzzy anu inundatu l'appartamenti cinese, cum'è l'animali più amatu è senza pretensiensi. Cina hè unu frà i trè i trè in quantu à u numeru di misgi, è ci sò 53 milioni di elli in stu paese.

4. Russia

Parechje persone pensanu chì in Russia anu parechji più cani, ma era micca cusì. L'amuri per i misgi è i cani in questu paese hè quasi uguali. Inoltre, sò spessu razza micca un catu, ma un coppiu, in particulari in a campagna, cum'è i marmoti aiutanu à trattà à i rosi. Rússia occupà u quartu pianu in u puntuatu, cum'è 13 milioni di catu viranu quì.

5. Brazil

Un campu caliu di pirotichi è carnivali era in u top cinque per l'amori di i misgi. Bé, solu paradisu di un cat Dopu tuttu, i mischeri lucali ùn sanu micca quandu inviertu è friddu, chì volenu chì vive in calore è di sàzia. No wonder there are more than 12.5 million cat-like happy faces.

6. Francia

Francia ùn hè micca troppu à lonchera à u Brazil in quantu à u numeru di i misgi chì vivenu in u paese, sta cifra era di 9,5 miliuni. Ma si cunzidira chì l'area di a Francia è u numaru di i citadini hè diversi volte più chjuche, a cunclusione pruieca sè: i Francesi sò solu per i misgi!

7. Italie

L'Italia annantu à u votu vittatu da u 5 place, in questu paese avà digià circa 9,5 miliuni di catelli. È ancu in u mondu, hè cunnisciutu chì in Roma, a maiò parte di i refugghi di u cat. Perchè, pudemu assicurà di manera sicura chì i italiani ti piace assai di i misgi è in a maiò parte di i casi prefirem à vede sti animali cute com'è animale in casa.

8. Gran Bretagna

Malgradu u fattu chì a razza più chicca populari di u mondu - u British Shorthair - hè stata raghjunata in l'Inghilterra, questu paese hè solu 8u in a classificazione di l'amore per questi pelletteri. A ora, in Gran Bretagna oghje 7,75 miliuna di catelli.

9. Girmania

Tutti i pragmi prammatichi è seri, anch'elli preferenu ancu vede i misgi in a so casa. Dopu tuttu, sti animali sò preditibule è ùn ne micca dumandatu assai cura, cum'è i cani, perchè ci sò assai cudi in questu paese - circa 7,75 miliuni. Ancu criatu u primu museu di u mondu di u mondu.

10. Ucraina

L'Ucraina ùn hè micca solu di i so amichi europei in l'amore di u ghjattu, perchè numinate circa 7,7 millioni di quì. Dopu tuttu, i misgi sò amichi, aiutarii è pocu pocu animali, chì i zitelli anu più amatu.

11. Giappone

I japoni, sò assai amassi di mustached-striped people chì creanu un cultu di cultu di tuttu. Hè in stu paese chì circa un centu cafbi sò aperti, induve puderete bevi un tazza di cafè o cena cun un cat, è pudete piglià a vostra petite cù voi o ghjucate cù un whisky local in a stessa istituzione. In questu paese campanu 7,25 millioni di catelli.

12. Israele

In Israele, i misgi sò assai piace. U turistu chì hè stata quì pè a prima volta, avvisti chì in ogni strada ci sò assai. I ragiuniani sò assai piacevuli à cura è à manghjà i gatti persone. Ma quì l'statu ùn ferma micca debitatu à questi animali. Cusì, in u 2011, u guvernu hà pubblicatu una lege chì prumeghja a rimozione di i misgi cù i misgi senza evidenza medica. I catichi uffiziamente registrati sò quì 2 milioni.

13 Eggittu

In i tempi antichi l'egiziani eranu assai venerati è amati. In quelli ghjorni, se u babbu pet hè mortu, u ghjocu hà fattu rasu i so caghji in un segnu di duluri. Di sicuru, da quellu tempu questu tuttu hè stata mudificatu radicali in questu paese, ma l'amore per i misgi hà mantatu, è ci sò assai di elli in stu paese.

14. Turchia

Ùn puderebbe dì chì in Turcu hè un cult di i misgi, ma i paisi lucali rispettanu assai, è da u numeru di murmuri liberati è ben nutili chì hè evidenti. In stu paese, ancu i famiglie sò cura, è tutti ùn anu indiferente hanu bisognu à alimentà u vagabunnu tailed.

15. L'isula di Frajost

Questa tincy island hà cascata à a classificazione di l'amori per i misgi perchè ùn ci hè nimu in quì, allora per i misgi. Hè succorsu storicu: à a fine di u XIX sèculu, un navi cù sti animali crashed in coralli di scoglii, vicinu l'isula, hè cunnisciutu chì l'equipaggiu ùn pudere micca surviglià, ma à i misgi - à u cuntrariu. Dunque, si sò stallati nantu à questa isula è si multiplicate. Oghji cumposti più di un milla individueldi.