Peculiarità di l'adulescenza

Ogni annu teni e so propri caratteristiche chì affettanu u cumportamentu è a cossu di a gente. Adolescence hè un periodu longu di transizione in quale parechji cambiamenti fisichi sò riferiti per a pubertà è adulte. I trazzii psicologichi di l'adulescenza trà i psicologu sò chjamati "cumulazzioni adolescenti" per una quantità di razze:

Adolescente copre u periudu di a vita da 13 à 18 anni (± 2 anni). Tutti i mudimenti psiculogi sò debuli à e caratteristiche fisiulogichi di l'adulescenza è di parechji prucessi morphologichi in u corpu. Tutti i cambiamenti in u corpu direttamentu influenze i cambiamenti in i reazzione di l'adulescente à i diversi fatturi mediareambienti è sò riflettuti in a furmazione di a parsunalità.

Funzioni anatomichi è fisiològii di l'adulescenza

  1. Grandi cambiamenti sò in u sistema endocrinu, chì face un rapidu è sproporzjonatu di u pesu è a lunghezza di u corpu è u sviluppu di caratteri sessuali secondari.
  2. I prucessi complexi di funzioni strutturale è funitariase si sò in u sistema nervatu cintrali è e strutture intellettuale di u cori, chì implica una excitabilità aumentata di i centres nervi di l'escàccia cerebrale è l'indebbulimentu di i prucessi di inzutione interna.
  3. Cambiamenti significati sò osservati in i sistemi respiratorji è cardiovascular, chì pò causà diversi malati funziunali (fatigue, syncope).
  4. U sistema musculoesqueletticu hà attivamente sviluppatu: a furmazione di u tessili di u bernu, l'aumentu di a massa musulmana, hè cumposta, per quessa, in l'adulescenza, a nutrazione raziona curretta hè assai necessaria.
  5. U sviluppu di u sistema digestivu hè rializatu: l'urgani digestivu sò assai "vulnerabbli" per u stress constantali è fisicu.
  6. U sviluppu fisicu Harmoniu di l'organettu sanu hè una cunsiguenza di u funzione normale di tutti i sistemi di l'organi è influenza u statu mentale di l'adulescenti.

Particularità psiculogichi di l'adolescenza

L'aspettu psicologicu di l'adulescenza hè vinutu à a prima. U sviluppu di a psichisa hè carattarizata da l'emozioni è l'excitabilità. Sensendu i so cambiamenti fisichi, l'adulescente prova di cumportu cum'è un adultu. Attenti eccessivu è senza cunfidenza raghjunava, ùn ùn cunnosci micca u sustegnu di l'adulti. Negativismu è un sensu d'adultu sò neoplasmi psicologichi di a personalità di l'adulescente.

In addezia, a nicta di l'amici, l'orientazione versu i "ideali" di u cullettivu hè exacerbata. In a cumunicazione cù i mei ci hè una simulazione di rilazione suciali, e cumpetenze sò acquistati per valutà e cunsequenze di u compuliu propiu o valori murali.

I caratteristiche di a natura di a cumunicazione cù i genitori, i prufessori, i cumpagni di classe è amichi anu un impactu significativu in l'autoestimu in addezia. A natura di l'autoestruzzioni determina a furmazione di cose qualità persunale. Un livellu adattatu di l'autoestimu crea una fiducia, l'autocrítica, a perseveranza, o ancu l'esercitivu è a stubbornness. L'Adolescente cù l'autoestima adequata sò generalmente un status sociale supirficu, ùn ci hè micca sali forti in i so studii. L'adulescenti cù a bassa autoestima sò propensi di diprissioni è pessimisimu.

Spessu ùn hè micca piacevule à i prufessori è i genitori di truvà l'approcciu per trattà cù adulescenti, ma datu à l'età di questa età, solu si ponu sempre truvà.