Eghjettu Autògenu - Ezièzzi

A furmazione autogeneu furnisce un metudu chì vi permette di presentà si in un status autugene specialu, l'utilizza è sia fora. In u corsu di st'omu, pudete calma o vintu, sullofarì a tensione di l'anima o u corpu, qualità rigalu in pocu minuti. A peculiarità di u metudu di a furmazione autogeneica hè chì una persona faci nantu à ellu stessu senza recite à l'aiutu fora.

Tècnica di furmazione autogénica

Cusì, cum'è noi avemu digià sappiutu, l'adattazione autogeneica hè un metudu chì vi permette di influenzà in modu indipendenti à un certu statu. Hè saputo chì si pò esce da ellu stessu, se una persona hè simplicemente in un locu tranquillu è tranquillu, tranquillamente è passivamente centrale in qualcosa. I principi di principiu di a furmazione autogeneica sò dinò:

  1. Sceglite un locu tranquillu senza una luz luminosa.
  2. Aduprate a "posidera di carrughju": pusendu nantu à a riva di u sediu, sparghje i so pedi assai, fate u vitellu rilassatu perpendiculare à u pianu, fate a testa in u pettu è fenda, sentate l'equilibriu di questa pose.
  3. Segui u reginimentu di ogni parte di u vostru corpu.
  4. Respene, facilmente, cuncintràli in respira.
  5. Circa à 10-20 minuti.
  6. Ùn hè micca prutezziatu quantu hè relaxatu chì sì, mantene a vostra passività.

L'unicu ciò chì ponu impedisce - inattention, chì à spessu porta à un malinterpretatu chì i rudimenti di l'statu desitxutu esiste digià. L'addevu autogenu implica un gran gradu di cuncissioni passive - prima per uni pocu secondu, è più di più.

Eghjettu Autògenu - Ezièzzi

Dopu chì avete amparatu i fundamenti di a furmazione autologu, pudete pruvà parechji eserciti. Cumpiglià quelli di elli.

Esercitu "Pesadizza"

Comu regula, a relaxazione di musculu hè sentita cum'è un tipu di pesadità in elli. In questu esercitu vo avete bisognu di sapè cumu si sentenu. Hè bastanti simplice:

  1. Crumple u paperu è ponu a manu nantu à quì, cuncintràli in u sensu di sprime l'impresa sottu u pianu di a manu.
  2. Pola a manu nantu à a scala, vedi a freccia.
  3. Pruvate di cullà i vostri braccia da a forza di i musculi deltoidi - questa serà difficiule per via di a gravità di e mani. Tuttu questu hè un preparazione per aiutà chì vi assicura chì u vostru corpu hè pisanti.
  4. Pigliate una impegnu per esse entrenamentu, rilassate, passive focus focus on peace.
  5. Attentu à a pisura di a manu diritta. Paghjate averà u restu di u pesu di u corpu, ùn avete bisognu di fà per l'sforzu forte.
  6. Dopu qualchi furmazioni, u sensu di piscia hè scritta da esse sustituita da facilità, è u corpu cessà di sentu.

Se sente peezza in i vostri mani è i pedi - avete maestru di stu sercitu. Questu hè un insegnamentu autogeneu excellentu per u sughjettu è a relaxazione.

Esercitu "Calà"

In u statu autògenu, u sangue in u corpu hè redistribuitu, chì face un sensu di calidez. Questu hè un esercitiu simplici

  1. Rubini, caliu e to mani.
  2. Relax in una pose per AT, passive focus in peace, un pocu tardi è in a gravità.
  3. Aggiunate cuncentrazione à a calidez di una mano.

In u cursu di furmazione, anche u sensu di u calore è a seconda manu, è u corpu tutale. Cumu avete avutu, stu sforzu hè impussibule senza Precedente - u cumplicatu di l'addevu autogeneu spessu prumove l'elementi complementarii.

Esercitu "Heart"

L'esencia di sta furmazione autogeneica hè simplice: avete bisognu di a pulsazione dimensionale in tuttu u corpu. Questu normalizeghja u travagliu di u sistema cardiovascular.

  1. Relax in una pose per AT, passive focus in calmness, un pocu dopu nantu à a gravità è a calidez.
  2. Aggiunate cuncentrazione à a pulsazioni, per cumincià parechji sicondi, aumentanu u tempu.

Avete maestru di stu sforzu, se pudete sentisce un forti rippliaghju in tuttu u corpu.