Pulelli indiani

L'indiana, ancu i braccialetti, ùn hè micca solu ghjochi di costume, ma una veru embodiment of centuries tradiziunali orientali. Eranu stati creati è persunalizate da esse creatu da artighjani qualificati chì pusonu a so anima in questi prudutti da lignu, metallu, vetru.

Certi braccialetti sò fatti di metalli caru, per esempiu, prigioni indi d'argento sò assai populari. Ma, regardless of what made of jewelry, carricà una grande impurtanza per i femini indiani. In questi i campi di u primu ghjornu sò inghjuliati cù un sensu di bellezza è estetica, vistientu in roba luminosa, tissuti in u capeddu cù fiori freschi è mettiu assai buchi.

Pulelli in stile indiana

Questi ornamenti ùn sò micca sempre creatu per esse disprezzati nantu à i prigioni di e mani, in modu assai ind'i stile bracciale indiana nantu à a perra . Dicenu chì in India sò purtati cun l'aiutu chì scantanu e serpi cù u so sonu. Sicurissimu, e nostri cumpagnie persighjate alcune uni pochi di scatuli diffirenti, senza scurdate micca, ma, per contru, attentivenu attendu à sè stessu. E l'attinenza, a maiò parti di a parte maschile, hè invariabilamenti rittulatu à l'oscuri graziosu, intricati à braceleti sbagliati.

I pezziuni manniali indianu anu fattu di argentu, oru, decoratu cù filigrani, parechji pedichi preziosi è semipreziosi, è esame, resina, ossi, legne. In l'India, e donne cullate l'accessori in accordu di i costi di i so pòpuli, è quarchi dui sò e mani sò stati diculati chjucchiati, da u pulgitu à l'avant, cun brazzuletti mani.

Pussica assai stylish indiana, cun un anellu, quandu da u bracelet à u dito o à tutti i diti attentu immediatamente stendi una biddizza incredibili di a catina, decorata in una diversità di modi. A tali decorazione hè garantiata per ùn abbandunà nimu in ghjiru à voi indifferenti è tutte e stile vi seranu in encadronzione à i vostri pinnette.