Mittens lana

U primu sennu di i mittens parevanu assai tempu avà, datanu di u 13u seculu. In i vechji ghjorni èvenu ancu creditu cù un putenza màggica màggica, cunvinta chì pruteggiammu dubbureva i so maestru da e forze di u male. Oghje hè l'invintu invernu più effittivu per a pruteggiri e manu di l'ipotermia in i ghjàlliche è ancu a frette. Mittens bœtale calzoni, bagnati, cusì cusì cun limosina, saranu un sughjettu favuritu di u vestitevamu invernu.

Mudelli di lana moderna

In u nostru tempu, una scelta grandiscente di bè modelli uriggini di mittens made di lana naturale, chì certamenti cumpricà a dumanda di ogni fashionista, sottuvannusi u so gustu è persunalizazione bisogni. Mittens di lana tradiziunali di e donne, hà apprezzatu cù fur, interessanti patti di fianchi è mudelli, eleganti frangipane è cilesti decorattivi, buttoni è perle, stanu l'uriginali.

Mitten lana di lana

L' artigliaria muderna o imitazioni sò benvenuti. A dumanda maiò resta, per suprattuttu, per un mittens di donna di qualità fatta di lana lucali, fatta cù assai gustu artistico è capacità. Questi includenu guitardini, felted da lana. U tippu principaru di lana, fatta per u feltru, hè a lana merina, cunsistenti di fibri di moltu di cuttuni è assai finti. Questa hè una tècnica privilighjata è piacevule di labillizazione, chì, in u risultatu di quale, i fibri aderiscenu l'uni à l'altri, è à u stessu tempu un furmulu qualitati qualchì qualchì densu è oghjettu hè furmatu. E da questa lana sò creati opere di l'arti - sò tutti tipi di disinni unichi o una cuncettura unica armonica unica di tessili chì ùn devi micca indiferente.