U cappeddu largu

U soffiu hè un adattu stylili è funcionalu chì ùn devi esse presente in tutta a vestimenta di donna. Perchè, se qualcunu dubbitu l'ubligatoriu di una tali acquistaccia, senza dubbitu, in particulari di l'ultimi anni, u caprettu cù cunghjunghje alcune hè cun fiducia in a lista di e tendenzi di a moda.

Cumu purtassi un caprettu largu?

Certu, un caprettu deve bisognu à pudè aduprà, è ancu esse elettu scegli di a forma è u culore, è questi sò i ragiuni chì parechji donne ùn ùn pruvate à espertezzi vignaghjoli. Perchè sapendu chì questu accessori cù una scelta incorrecta ùn les micca più attrattivi, ma, per contru, saldenu i più è libri u travestimentu favuritu. In ogni casu ci sò ricunniscenza generale chì aiutanu à evità l'errori in a creazione di e cumerci femminili è eleganti:

  1. Ci hè una parolla chì u sombrezzu di una donna hè a prerogativa di magre è diliziu, ma se sullivanu i campi è aghjunghje à u cuddaru cù un adduzzu, allura l'accessu si cuncera perfetta in l'imaghjini di una donna in miniatura.
  2. Forse, scuprite u fiori. Un glamour hè una bionda in un chjucu largu spiaggiu nìvuru, è nudi cum allianziuni grisdi, marroni, rossi, blu. E capriccio e brunettini sò casi unlimited in l'scelta di paleta di colore, ma belle bellezza di pilu hè ridermu di abbandunà u capelli rossi.
  3. A quistione cù ciò chì dà una girmania largamente chjesa, implica assai opere sfondati, secondu l'altru general è u casu. Allora, u capeddu bramatu chì hè vellutu bè cù un sarafanu di longu sarafan, vistitu, falda maxi, cù calcio è ancu cun jeans. U tappitu tessili "facenu amici" cù una brusa, pantaloni flared , o un vestitu cortu, hè megliu cumplementari u gruppu cù i scarpi cun tacchi sali. Tant l'opzioni sò bè ​​per creà imuli ogni ghjornu, viaghje per paese è ricerà.