Internaziunale

A eternità è internalità hè a designazione di i miccanichi di u cuntrollu sociale à a so vita. In a psicoluggìa, l'internalizazione hè una prupietà di a pirsunalità, inherente in e persone chì ne fenu a responsabilità di ciò chì li succedi, per i so azzione in elli. Sta qualità rifletti u nivellu di cuntrollu subjectivu. Ghjè in estrema unione cù u sviluppu di a responsabilità persunale.

Alta internalità indica un livellu suffissu di adattazione. A persona si cunsenta chì a so vita dure di ellu stessu, hà a capacità di cambià l'ambienti è gestione. Hè dinò una peretta adecuata di u mondu circundante è una facilità adattazione in a societa.

Esternu sò e persone chì sò centrte in a furtuna, a chance, fortuna. Inturnici si cunfidanu à i so sapori è a cumpitenza. Sti dui conceptu ùn sò micca esse elliali. Ancu, à u tempu, sò assuciati cù tradizzione culturale: u livu cuntribuisci à a furmazione di u tipu di personalità esterna, è a cultura occidintali di l'internu. Circelli interessanti L'internaziunismu in u campu di i rializazioni di l'omi è di a donna hè assuciatu cù una stabilità emotiva. Da a determinazione di l'omi è di a donna, deve rispunsibilità per u so cumpurtamentu in u campu di e parente interpersonale. Sicondu studii realizati da i psiculoghi è i soziologi, a satisfaczione cù u matrimoniu hè direttamente diretta cù u gradu di manifestazioni di internalizazione umana:

A gente di stu tipu dimustranu poca agressione, sò più benevolenti, avianu pacienza è cunsigliu, ponu esse chjamati "l'ànima di a cumpagnia".

Chì sò l'avvanzi di l'internali?

Tali persone ùn pigghianu micca di fiducia, anu un significatu è propiu in a vita. Una persona chì hè rispunsevule per ellu è hè rispunsevule per i so attività, sapi cumu alcuni quellu chì vole. Ùn rèndemu micca in una situazione difficili è ùn perde l'esperanza permette a fede in i vostri capaci. Qualchidia chì si basa à u destinu, a furtuna è cusì depende da a circustanza, l'obeye è ùn pruvate micca cambià nunda. U so credo vita hè simplice: "Tuttu hè predeterminatu, ùn pudete sparisce u destinatu". In fattu, una persona, per quessa, justifica a so pazzia è in azzione. Per voi una vita digna, hà bisognu di travaglià dura, è sopratuttu nantu à sè stessu.