Sign - u pioveru passò per a finestra

In a vita di ogni persona, i segni piglià un ultimu postu è ghjucanu un rolu impurtante, è à quella stazione ùn esiste micca sviluppu in u mondu, ùn importa ciò chì innovazioni sò appare in a scienza, a fede in i "signali di u destinu" hè prubabilmente sempre. Parechji scientists ùn cessate di dumannarà per questu questu, ma, mentri i persone ùn impediscenu micca di paragunari avvenimenti, ciò chì successe à a percepzioni di u populu, è di fà prima fà o di fà nunda, sò guidati da questi "signalli".

Hè un signu apparentemente senza significatu, quandu l'uccolu hà rivolutu in a finestra, puderia avè un impattu significativu in a futura vita di una persona in a prussima dui simane. Mentre l'analunità o ùn si n'accontra, o a persona ùn devi micca.

Chì significarà se l'avè hà attravatu da a finestra?

Sì avè associatu un signu tali cum'è signu, è ancu da l'ora di i nostri babbi, i pani avianu statu cunsideratu cum'è u simbulu di l'ànima di u pòpulu mortu. Dunque, quelli chì èranu ntirissati à a quistione di ciò chì significheghju chì un paese vippò a finestra, a risposta era oblicu: hè l'ànima di un parente vicinu o di persone chì ùn hè micca più vivu, aiuta di trasmette qualche infurmazione. Cusì, devi esse funziona chì l'acellu chì hà passatu per a finestra, sicondu i signi populari - à a nova. Ma chì cunduceranu di novità, i nostri babbi trattati digià basatu nantu à a "razza" di l'uccelli.

Hè struitu chì un corru o un pappulu hè un signu dolenu. Hè assai probabili, un valore tali hè statu ricevutu da u fattu chì l'acelli difinitevanu a vendita. Galki è magpies - di chiarizzà a vita di a famiglia di un membru di a famiglia stretta. Flutterizzate in a finestra, u nightingale hè stata cunsideratu un signu di ricchezza, benessere materiale è prosperità, è faciule è faciule cume trattu com'è un matrimuniale o matrimoniu vinutu.

I signe di u populu ùn sò micca persunizzati è domesticati. Dapoi u tempu anticu, u vitellu hè cunsideratu un pumbattore cù spiritu mali, chì dispelsi a fiorità cù a so "cunversione" gioia. Hè cresce chì i ghjaldi chì cantanu in u mumentu baddu - à a nutizia. E si u vaghjolu scendi in a porta, allura hè un farrellu da l'arrivata di strangers in u prublemu vicinu.

U significatu speziale di i signa

Ma si u palummu passò in a finestra, era furore di u fattu chì a notizia ponu esse assai diffirenti. Quessa pudete significà chì a famiglia sia aghjuntu, o, à u cuntrariu, a morte di i parenti. Un signu beniu hè quandu u palummu vola per a finestra, affinchendu qualcosa in u so pizzicu. Inoltre, sicondu i signi populari, a visita di un palummu pò ancu esse impurtanza cum'è disputa è cunflitti in a famiglia, divorziu, scossa.

Dunque, quand'ellu succeva chì in casa o in u travagliu l'aria hà pigliatu per via di a finestra, per trattà questu "signu" si basa in a "razza" di l'uccelli.

Ciò chì u piobu passau à a finestra?

Prestu ogni persona à a vista di un catu negru, senza esitazioni, spette nantu à a so spalla. Or, quandu u so caratteru annantu à a strada, tirannu qualcosa per ellu. Ma ciò chì facenu, perchè chì un pardonu di presaggiu d'un paese chì hà volu in a finestra ùn si faci micca veru, ùn parechji sapemu. In questa situazione, ùn hà micca bisognu di praticà nisuna misura. Hè abbastanza simplice: lasciemu da voce da ellu stessu. Ùn avete micca bisognu di vultà a finestra è cuntinuanu à fà a so pròpia cosa. Ùn avete micca pruvatu è catturà un pollu, ùn hè micca bisognu à fighjà. Ma s'ellu ùn ùn pruvà à vulintà voce, vi tocca à vende in l'adveniu di l'impanzini, cusì intenta seduce.

Quandu l'uccolu si voce vanu, hè bisognu di piglià un pocu prugettu di ogni granu è, lampendu in a finestra, dicendu: "Volenu per l'alimentariu, è micca per l'anima!"

Un signu ùn sarà micca veru si una persona duvende un tali prucessu.

Tuttavia, vale nutà chì solu a persona stessu decide si crede in signali o micca.