Temperatura 37 - Cause

Hè ben cunnisciutu chì a temperatura di u corpu hè un indicatore di diagnostico impurtante, è e so figuri altimati pò signalà l'occurrence di varii prucessi patologichi in u corpu. Un incrementu significativu di a temperatura di corpore hè casi sempre cumporitatu da altri sintomi alarmanti è serve com'è una ragiò per cuntattà u duttore. Ma s'ellu hè più altu di u normale solu a medità, i.E. vicinu à 37 ° C, è ùn sò micca altri cambiamenti in u corpu, questu pò esse cunvince. Cù quale ci hè un luggeru incrementu di a temperatura, è se vulete inquieta di questu, aghju cunsiderà più.

Fasi fisiulogichi di a frebba à 37 ° C

No in tutti i casi, un risu di temperatura à un tali indici denota una violazione di salute. Dopu tuttu, a temperatura di 36,6 ° C hè u standard accettatu da a maiò parte di a persone, ma micca tutti. In i casi, a norma di a tampiratura individuali pò fluverete in 35.5-37.5 ° C, chì hè largamente determinata da i funziunalità custituzione di a persona.

Inoltre, u 37 stampa nantu à u termometru pò esse l'opzione nurmale:

U mutivu di a temperatura prolongada à 37 ° C in e donne, chì altri pò ancu fluveru in u ghjornu, par normalizà in a sera è in a mattina, hè spessu un cambiamentu in u fondu hormonal annantu cù u ciclu menstruali. Di genere, stu fenominu si osserva in a seconda mità di u ciclu menstruali, è cù l'iniziu di a menstruazione, a tampiratura torna à u normale. In raru casi, e donne anu un ligeraghju di a temperatura in u primu trimesteru di gravidanza.

E causi patològichi di a temperatura 37 ° С

Sfurtunatamente, spessu i causi di a temperatura di 37 ° C, risultatu sempri o sviluppatu da a sera, sò diverse disordini in u corpu di una natura infugiosa è infatigiosa. Avemu alcune un pocu di i più cumuni di sti cause, è ancu di sintomi chì ponu esse nutati:

  1. A Tuberculosi hè una malatie cù medievuli persunenti persunalizate di temperatura di u corpu pruvate d'escludiri in u primu postu. U sintomi cuncomitanti pò include: sudorazione, fatigue , perdita di pisu, tezza, shortness of breath.
  2. Toxoplasmosis crònica - carattarizata da ipertizzioni di frequenza, cambiamenti à u cambiamentu di l'umore, u soffiu à i musculi è l'articuli, a debule in generale.
  3. A Brucelosi Chronicu hè accumpagnata da i fenomeni di reumatismu, neurgia, plexite, disordine di sensibilità, trastorni di u ciclu menstruu.
  4. Feste reumatica (com'è una complicazione di malatia di grigia, faringitis, scarle ) - cù a inflamazioni di i ghjungi, u danni di u core, l'aspettu d'eritema anulare nantu à a peddi, etc.
  5. Anemia di carenza di ferru - avantaghja cù manifestazioni cum'è un mundimentu, stunata, tinnitus, debule musculare, palmu è pelle seca.
  6. Thytoxixicosis - sta maladie mostra ancu nervatu, aumentatu fatigue, sudatu, palpitazioni di u core.
  7. U sindromu di distonia vegetativa hè carattarizata da e cajulazione di i maloforte, i disturbi di u sonnu, a fatigue, a friggerezza è a sudatu di i membri, i dolore in i musculi è l'articuli, e inzucenza, etc.
  8. "Cima di a temperatura" - stu fenominu hè beninutu, observatu per qualchì tempu dopu a trasmissioni di e malatie infizieux è infjammatorye (in norma u circondu in dui mesi).