Edema Quincke in i zitelli

Edimintu di Quincke hè una cundizione amminstrimi in i zitelli, manifestazioni per edema pronunzianu di a pelle, tessuti grassi è mucosa com'è u risultatu di una reazzioni allergique. Hè riprisentatu una veru amuzioni per a vita se ùn vi furnite micca assistenza medica à u tempu. In questu articulu miremu di e cose è i signa di l'edema di Quincke, è avemu discendu ancu cumu di furnisce primi aiuti.

Sintomi di edema Quincke in i zitelli

A inchica di Quincke cumencia, com'è regula, di colpu. Solu uni pochi minuti, menu spessu, si sviluppa un edema pronunzianu di a faccia, mani, pedi, mucosa. A spessu l'inflamazioni spreads unevenly (solu u lipu superi è u sceccu pò sponda, è l'occhi nassi). In a regione di u edema, ùn si ponu osservà a sensazione dolorosa, è quandu u ghjornu, ùn hè micca pits. A meza di i casi, l'angioedema hè accumpagnatu da urticaria. Ci hè carattarizatu da sensazione spavintosi nantu à a pelle (pruva, ardente) è l'apparizione di culori rossi brillati di tuli grandi.

Causes di Quincke Edema

Edimintu di Quincke pò esse una manifestazione di allergii (alimentariu, fugliale, irritanti medichi). È pò esse apparizione in i zitelli cun una predisposición genetica.

Trattamentu di edema Quincke in i zitelli

Sè avete vistu in i vostri signi di zuccheru Quincke, immediatamente chjamate una ambulanza è prublemiarà u primu aiutu à u zitellu. Chì hè tantu sensu per l'angioedema? L'edima stessu ùn hè micca cusì terribili, a cundizione d'accumpagnamentu di l'edema larintia hè assai più seriu, chì spessu prende a suffocazione, se l'assistenza ùn hè statu furnitu in tempu. Dunque, quandu u grevaggiu, ùn sia micca panice à u zitellu, da l'ughjettu di tezintura, sceggiante è scurazzu, ma prontu l'aiutallu prima chì u mèdicu hè ghjuntu. Prima, calma i migghiori è, sicondu, aiutallu à facilità a respirazione cù l'aiutu di l'airea calda furiusa (vai cun ellu à u bagnu è vultà l'acqua calda). Se a situazione s'agrende, inject intramuscularly prednisolone.

I cunsiquenzi pisanti sò facilmente evitati solu se u zitellu hè aiutu in u tempu. À i primi sintomi, posanu u zitellu, liggeru li livendu e so perette. Pruvà cumprendre ciò chì hà causatu l'edema Quincke, se si hè una reazione allergique, impighisce immediatamente in cuntattu cù l'allergenu. Sì u culone hè tuttu u muzzicanu di un insettu in u bravu o a pierlu, appicie micca un torniquet sopra à u situ di u muccuni. Un zitellu in questu statu possa bivellu assai, puderete dilucuzà un pocu di soda di furnisce in un vetru d'acqua o dà l'acqua minerale. Quandu Quincke anch'ellu spessu prescriva l'antihistaminas, cum'è u fenistil. Ma hè megliu per piglià cun permessa di u duttore.