Ogni vestitariu chjaru per u vaghjimu

Cù l'iniziu di a nova stagione, ogni ragazza vole à aghjurnà u vestuariu, ma duvete bisognu à fà u dirittu, per ùn avè micca disprezzu di u soldi wasted.

Questu robba per cumprà à u vaghjimu?

Per aiutà à salvà nantu à e cumpitenzi innevati, fate enumerate ciò chì hà necessariu esse in u vestitore di vaghjimu.

Avete nutatu chì queste cambiamentu per u vaghjimu hè chjamatu ancu basicu perchè implica certi culurite. Negru, marrone, beige, grise - questa scala hè stata dictazione da a tempesta d'oghje è invernu. Questa scelta hè più ch'è quì, datu chì ogni chjaru di basa di u cartulare hè una tonedda di sfumaturi.

Più infurmazioni nantu à i cumpunenti di u vestitariu di u vaghjimu

Parlà di ogni dettagliu di u vestitariu per u vaghjimu un pocu più:

  1. Coat. Pudete un fresco, ma micca ghjornu biaccu. A dimensione più pratica è classica elegante hè a durata à u mità di i vientu. Dui cape chjamemu cù moccasins, stivali o stivali, ma micca cù i scarpi - per vede micca visualmente e cose. Certu, a durata di u maxi pò parechje femine, ma ancu in una chjachjata petra, si face facci cù a so impracticità.
  2. Mantellu. Sì vi vanu in un clima chjaru fussu, quandu praticamenti u chjucu in u vostru uttellu per a caduta serà un mantellu di qualità, capaci di scurdà u tempore. A più longu serà, u megliu.
  3. Abbigliata di correa o chaqueta. I prutegginu assai bè da u ventu. Una cammisa fatta di buccia di pisci fussighja bastante appruvata nantu à u matina è à a sera. A chjucu in lignu custituitu di una pedcina di porcella grossa quaghjò ogni malu u tempu.
  4. A giacchera. Sì ùn sò micca u avversu di u culore nìuru, sceglite una borsa negra fatta di lana di qualità - hè stata vaghjina per voi à ogni mumentu di u ghjornu.
  5. Vestitori. Un'altra cosa basica ùn hè micca solu u vaghjimu, ma dinò l'armerìa tutta l'annata. Di sicuru, ci parli di un casu di vistitu. A aderenza o adiacenti (secondu a nostra figura), in u colore, si deve esse cumminati cù un mantellu o un caprettu chì hà.
  6. Pants e faldes. Dui parigli di pantaloni è dui faldes - per un utopianu di vaghjime oghjettante di una donna o di una zitella chì hè abbastanza. Hè practica per avè u teatru di cortazione classica, è avete definitivamente cumprà un fugliettu.
  7. Camicelli è ghjunti. Better - un colore. Pigliate almenu un cùarpu cù un colpu di V, perchè sottu pozzu poi ponnu subitu una camma è una robba fina.
  8. Boots, stivali, stivali, moccasini. Sì avete a caminarià assai, assicuratevi di listesse per u tempu assai chjucu cù stivali di gomma - di sicuru, senza fighjà ch'elli ùn calanu micca e so gemme. E stivali o stivali sò purtati cun una faldella di ogni largu o pantaloni, stivali cù trousers, cù fiorite o longu di faldes, moccasini cù trousers o faldidi.
  9. Bags. Dui sacchetti enormi di bianchi è neri per u ghjornu, è un saccu negru tutale per a sera - altri sacchetti u vestitu d'uttinutu basatu ùn esciarà micca di noi.
  10. Capone. Mantene in mente chì capelli sò adattati solu per perfezione ideale. Cunduce cù u capu masculinu hè assai più demucraticu - sceglite ciò chì preferite à tastà è à fà.
  11. Guanti, bufalini o bufalpi di u collu. E selezziamu solu e cose per quessa cumparenu un altru in u culore. Ùn vi scurdate nantu à u cuddaru di u collu quandu avete da cullà nantu à a vostra coghju di coghju per prutege u cuddaru di u pruduttu.