A Cave aragonale Zbrashovske


I Cavernes Zugashovske aragonitiche sò situati in u picculu cità di Teplice nad Bečvou, 300 km est di Praga . Hè stati scuperti in u principiu di u XXu seculu. i travagliadori chì minaranu calcariu in i monti lucali. In u 1926 u primu turista vinuti quì.

Caractères naturali di e caves Zbrashovske aragonite

I Caves hà risuscitatu sottu a influenza di rocci rotulabile di i surgenti subale. Hè ricivutu u so nome per l'aragoniticu, un minerale biancu chì coperta i mura di i palazzi subterraneani.

Cavernes cù una durata totali di 1320 m sò situati à parechji livelli, sughjenu in fondu à 55 m. Una reticciu larga di passaggi, saloni, cume hè cuparti di stalactiti è stalagmi. Unu di i attraversu principale hè un geyser frozen, chì era furmatu quandu u livellu di i surgenti cali hè più altu. Dopu chì l'acqua era stata annunziata, hà avutu l'ochji di u ghjornu. Nanzu à u geyser-stalagmite hè un postu di informazioni per i turisti, induve hè spartu in una rùbbrica.

Tutti i pianu inferni di e caverna sò chini di carbon dioxide. Perchè ùn ci hè nè u so modu, un lago chjamatu Gas hè stata furmatu quì sottu. In i piaghji superiore, induve a via turistiche passanu i capelli specialità sò stallati, chì reduzanu a cuncintrazioni di carbon dioxide per evità l'avvilanamentu.

Caves di Zbrashovske aragonite per i turisti

A data di apertura ufficiale per i caves hè 1912, quandu i traballatori nnunziati a risurrezzione di u ventu da a prufundità di a calcariu quandu u grande capu di calcariu hè chippatu. Dopu à u 1913, i furasteru puderanu di attraversà in un 43 m di prufundità, è à u 1926 tutte e cave s'hè studiatu, hà furnutu di stoffa di legnu speciliali è illuminazione per a cunvenzioni di i turisti.

  1. I ospiti sò stampati mostra di a cavità da a "Sala di Meeting". Un modu stranu chì hà ricevutu per u sali in u centru di u roccia, simili à u podju.
  2. A più longa a strada passa in ghjiru à u geyser frozen, à longu i mura, cumu si chjusu cù l'arte roccia.
  3. A stanza vicinu cù u nome dilettante "Donut" hè cupartu cun aragonite d'agulla chì reminiscente di u zucchero in pratiche nantu à issi prudutti di cunfitte.
  4. Trascendu versu u finale, i turisti anu tempu d'esaminà u palcuscenu "Piscinas", in quali a sviluppazioni di u minerale si parvenenu cascate reale
  5. In l'ultimu, a più grande sala "Zhurikov Dome" aragonite crea una apparenza di una cortina teatrali.
  6. À a sortida, i touristi vene à u salone di marmo, induve pudete veddi diversi esibizioni tematichi o sèntenu music.

U viaghju sanu duranti cinque minuti.

Qualcunu chì habite in Zbrasovsk aragonite caves?

A causa di l'alta concentrazione di carbon dioxide in i cavernes, u so propiu microclima riuni. A tampiratura ùn catturisce mai aurettore di +14 ° C, è l'acqui di e fontene lucali sò usati per scopi terapèutichi da i stanzi più vicini. Tali cunnizzioni ùn avete micca tutti i raprisintanti di u mondu animali: i mammi è l'acelli ùn micca micca quì.

L'abbitanti di caves, chì ùn sò micca teme di l'diossidu di carbonu:

Caves aghja prutezzione di i nemichi esterni è creanu cundizioni cumunu per abitanti.

Cume accade à Abronov caves in Zbrasov?

A strada di Praga cù caru è trasportu pùblicu à i caves demportu da 3 ore 15 minuti. finu à 3 ore à 30 minuti. Da u carbu hè megliu per passà a via D1 per Brno , è vale a pena cunsiderà chì nantu à a strada torna strade strade.

U trasportu publicu, hè megliu utilizà a via ferrovia. Da a stazione principali di Praga, pudete piglià u trenu urgente à Olomouc è dopu cù train à Teplice nad Bečevo o in trenu à a Città Hranice, chì hè 2 km da e caves. Da quì pudete cammellu o piglià un taxi.