Casa di campagna


Ayia Napa hè un postu favuritu pè i turisti di tutta u mondu. Questu ùn hè micca surprisante, perchè intra dî limiti di una cità, belli piazze cù sede bianca si combina perfectamente è assai posti interessanti chì vale a visitarà se u scopu di u vostru viaghju hè micca solu di u restu di mare, ma ancu acquisto cun l'historia è a cultura di Cipru .

Museu "Casa di Campagna" in Ayia Napa

In u stessu centru di a cità, nantu à a Monastyrska Square, unu di i turisichi principale di a cità di Ayia Napa hè u museu "Casa Rura". Hè custruitu in u tradizione chipriottu di brique è fubbe di una alta frecce. In a vicinanza immediata di u museu ci hè una buttrega di ricordia induve e invitati di a "Casa Rura" pò cumprà ricugghi o utensili di cucina made di ceramica.

U museu "Casa di Paese" in Ayia Napa pò esse chjamata a rappredurezione di e tradizione di a cità vechja, perchè cun l'aiutu di e so esposi, ci conta a vita è l'attività di l'antichi Ciprizi. Ogni kamera di u museu hà cullatu parechji pezzi di mobili, utensili, chì anu utilizatu da i campagnari. Allora, in unu di i tribunale pudete amparerà un lettu di legno cù bracciu è un armaleddu chì anu fattu di a manu, è in l'altru puderà vede una chimenea cun un inusual finish ceramic, coperto cù pratiche. U patrimoniu di u museu ùn hè ancu vacanti: ùn hè un furnu induve l'agricultori approntavanu l'alimentu, un pozzu è un aratu utilizzatu in l'agricultura. U sticzamentu stessu hè spaziosa, chì indica chì i campagnoli ùn solu sò travagliati assai, ma ancu di ricivete bè.

Cumu ghjunghje è quandu pè visita?

U museu si trova in u centru di a cità, serà più piacevule per ghjunghje à pede. L'accettazione hè liberu.