Posti bianchi nantu à a pelle dopu à cremà

Ùn andate in l'estiu à mare - solu un piccatu. Almenu, questu hè l'opinione di a maiò parte di u sessu fair. Per stà senza un chocolatu attraente, nimu ùn vole. E perchè assai diteti ricchezze in i servizii di salotti di salumeria. Sfortunatamente, u cuntattu cù ragi ultraviolet ùn hè micca bè pè tutti. Certi persone si ritrovani annantu à a pelle sò furmati spots bianchi. Ùn avemu micca picuraghja è ùn ne perghjanu malattimentu, ma e neoplasmi ùn anu vistu micca cusì piacevule, perchè micca sporta micca l'alterazione.

Chiddu chi causa l'apparizione di biancu spots nantu à a pelle, dopu à a crematoria?

Per un casonu uniforme cusì cun un pigmentu spiciale - melanina. Hè pruduttu in i celi chjamati melanucite. Una di e funzioni principali di u pigmentu hè di prutege l'epidermisa da l'effetti negattivi di u sole. E cum'è a pratica vi mostra, e persone, in l'organettu di quale a melanina hè prudutta in una quantità, da spots bianchi sò assai spessu.

I ragiuni principali per quale chì dopu à pruvà a righjini nantu à a pelle di a spalle, mani, u ventu è a faccia prisentanu biancu spots, sò cunsiderate sò:

  1. A maiò spessu, a furmazione di mancu bianchi in u corpu hè u risultatu d'esposizione à u corpu di fungi è infizzioni. Tanti dami ùn anu suspettatu chì sò infatti cù a pityriasis finu à elli à u soli. I microorganismi patogeni pò viaghjanu felice nantu à a pelle è ùn si palesanu micca in manera nè. U soli, l'aumentu di sudarià, l'umidità è u debilitante di l'immunità, danu l'occasione di multiplicà. In prima, i spotii sò solu difesu da u restu di a pelle à culore. Ma à u tempu, cumenciani à prughjittà è flacciu.
  2. Alcune alcune scatuli biancu nantu à a so pelle after sunburn - u risultatu di anormalità genetica. Hè chjamata ultima ipomelanosis. A malatia hè impositu curà. Sfurtunatamente, l'unicu modu per pruteggià di a furmazione di blanche spots hè di evitari di svià i raghji di u sole nantu à a pelle. Una opción alternativa - l'utilizazione di sunscreens - ùn hè micca bè per tutti.
  3. Appare bianchi i pezzi è cù prucessi d'admission impropressu in u solarium . Per quessa, hè cusì impurtante per cambià in modu regularmente a pusizioni di u corpu, in u ghjallu à a cockpit.
  4. Cumu ancu chì quandu quì brutti di sogliu nantu à a pelle cumincianu veramente quemadurasi, è ci sò bianchi. Stu fenominu si chjamava vitiligo. Quandu a caghutula di a malatia ùn pò micca pruduce a melanina in quantità chì hè quantità.
  5. In i ghjente cun pezza ghjusta, a furmazione di castagni bianchi pò esse indicativa di poquiloderma. Questa hè una malatìa benigna di a pelle. A maiò spessu, l'epidermisa si fate più livanti in u collu è u chest. A volte, in più di i biancu nantu à a pelle, i spazi scuri sò ancu.
  6. Certi organisimi cù spatti bianchi rispundenu à piglià certi medicazione. Per evitari u so apicultore, hè cunsigliu di leghjite infurmazione di l'urdinamentu per l'usu di ogni medicazione.

Trattamentu di manciari sullati nantu à a pelle dopu à cremà

Per principià trattamentu efficace, prima di tuttu hè necessariu di determinà e motte di a furmazione di blanche spots. Per esempiu, infezzioni fungali sò trattati cù ungulate speciale. U specialistu truvarà a rimediale apprupriata dopu l'esame.

Hè assai utile à u corpu per seguità una dieta. Hè desirabilì chì caccià i prutini animali nantu à a dieta. Invece, aghjunghjenu veghja, frutti è più naturali. Prima di vultà à u sole, unu devi avè a bè di assai liquidu: succhi, tè, purificatu l'acqua.

Per piglià spots bianchi dopu à a creazione suluzioni aiuta è u trattamentu folk. I medii più populari sò: