I infurzati di a lege a truvò e ghjesu robatu di Drake

Hè stata precisamente duie jorna per i pruvinenti americani per truvà e ghjuvani robati da l'autobus Drake in Phoenix. Oghje hè in modu sicuru è intactu tornatu à u rapper.

Vulnerità a mira

Musicisti Futher è Drake in un busu busciatu à traversu i cità di i Stati Uniti com'è parte di a so tour. U marti, i rapper arribanu in Arizona per parlà à i fanni.

Tardiu à a sera, quandu ùn era nimu in u trionu parchetu in u parking, u latru hè intrutu in la casa nantu à roti è stole u maleta di Drake. Riturnà da u stadiu, l'articulu scupriu a perdita di u valigia è hà risuscitatu l'alioni, spieghendu chì cuntene a ghjente per $ 3 milioni.

Hot on the trail

A polizia immedazitamente hà iniziatu una storia, dopu à studià i schedarii da i cameri CCTV situatu longu u perimetru di u sport è spaziu di spettacolo in Phoenix, induve u spettaculu era tenutu.

Hanu sappiutu di stabilisce l'identità di u sospettatu. Iddi eranu agenti di 21 anni di l'usu di Talking Stick Resort Arena, chjamatu Travion King. Guardianzii di l'òrdine truvavanu i sughjettii falendu, chì ùn hà micca sappiutu di vende.

Ci hè cunoscenza chì l'omu hè stata arristatu prima ch'ellu hè stata postu nantu à a lista dumandata. U meseccu, ellu illegale hà intrutu in u territoriu di l'Università di Arizona.

Leghje ancu

A strada, hà fattu cunnosce chì u veru propiu di una cullizzioni caru di gioia ùn era micca Drake.