Curtains cù i vostri mani di materie improvised

Tutti sapemu chì i purpleddi sò designati per pruteggiri a stanza da u sole. In ogni casu, ci hè una altra funzione per cortini: sparghje spaziu. Per queste, cortini si puderanu pappà nantu à e porte o ancu in u menzu di l'abitazione. È se fate tali cortini cù i vostri mani di materiali improvisedi, u vostru òspite vi sarà piacevule cù un tali elementu originale di a dicurazione di l'abitazione.

Chì sò custritti tali cortini? I purcaghini originali ponu esse custruiti cù i so propria di e postcardi è di i clips, da e tacchi è di u granu, da i buttoni è i tavulati da l'buttigli, da i buchi è di l'altri oggetti. Fighjemu cumu pudete fà un cacciatore roscata .

Cumu facianu cortini?

Per pudè custruisce un ceccu cù i so propri mani da un mezu improvisu, avemu bisognu di e seguenti materiali:

  1. Avemu misuratu l'anch'elli è a larga di a finestra o porta, nantu à quale a nostra futura curista pendarà, è calculà u numeru di thread. Se utilizate filamenti di tela, avete bisognu à piglià 8-10 pezzi per un centimetru. Sò si sò tagliati di tela, andonu dunque 3-5 pustamenti per 1 cm. Taglià tagliatu u numeru necessariu di filamenti.
  2. I filamenti chì avete esciutu sò stati pegati à cinta di cinta o duct. Allora ùn si sò micca cunfunniate cù l'altri.
  3. Dopu chì tutte u numeru necessariu di i filamenti sò pegati, a seconda mità di a cinta adhesiva hè intricciata è affidata cù u primu per chì a cinta da quì sopra i filamenti pegati. Fixemu e dui parte di a cinta cù stapler.
  4. Fate a ribbon di satin à meza è, impannillu à u scoccatale cù filamenti, firmate cusì.
  5. In a cantina superiore di a curina di fila, pudete assicurà un bonu arcu da u listinu di satin.
  6. Questu averebbe cum'è una cortina per a porta, fatta da e so proprie di e mani impastata.
  7. E accussì u cortina di i filamenti pudete di cumprare u vostru finestra.

Tali belli e elegante cortini-filamenti sò chjappu in u appartamentu è à a casetta. Sposta da u culore chì scelta, i cortini pudenu diventà un accentu in u distrugliu generale di a stanza, o portanu ligereza, tenerezza è romanza à l'internu.