Tendenzi Spring-Summer 2014

I tendini di a moda Spring-Summer 2014 - hè l'enfasi di a feminità. Semana da Moda, in i capitale di moda di u mondu, ùn anu micca casuale à l' stile di unisex - solu tenerezza, airiness è elegance.

U schema di culori hè ancu risponde à i tendenzi di moda di primavera-estiu - da tonalità pastellu à culori saturati è succursi. A tendenza di u culore principale di u Tempu Primavera-Estiu 2014 hè blu, in una varietà varianti - da turchese à u scuru blu. L'ùmmira virrà, l'aranciu, a sarra è a grisizza chjaru sò ancu rilevanti.

Trendy tendenzi in a ropa

Trà i principali tendenzi di a moda in a primavera di 2014 sò i mudelli retro. Stu cursu di disegni prediletti ghjucanu annantu à i 60, 70, è sta stagione - in i 90i di u seculu passatu. Questa tendenu sò riflettuti in u cuticu minimalisticu, chì hè in adattu à u kitch.

Una tendenza interessanti in a primavera di 2014 hè u futurisimu. Tuttu micca spiciale in u cuteddu è mudelli di stile da u tela cun l'effettu di "metallicatu" chì si vènsenu trà e pagine di una fantastica fantasia. Forsi, in un futurtu vicinu, sta moda sarà ogni ghjornu?

In tempu cun avant-garde è non-standard, i disinfettori also emphasis minimalism . Li ligami ridimentu, u cuteddu senzillu, u culore abbilu - tuttu chistu cù i gràficu di combinazioni bianchi è bianchi.

"Overdressed" - chì hè troppu, troppu dressed - hè ancu una di e tendenze di primavera-estiu. Multilata, una varietà di textu è culori, motivi di l'stili baroccu - tuttu questu si forma un stile chì pò esse chjamatu "kitch, ma cù gustu".

I mutivi etnici sò spessu successi in u periodu primavera è estiu. In questa stagione, i motivi africani sò cumminati cù stampi complexi stilizati, chì dà l'originalità di mudelli.

Una di e tendenze di l'estiu di 2014 hè l'urbanisimu, questu, "motivi urbane". Hè populare ancu stampe chì riprisentanu u paisaghju.

A tendenza sportistica acquisteghja in a nova stagione feminile, i vestiti sò cumminati cù scupperne è capretti di baseball.

U locu onorevule duve denim, chì pò esse cunsideratu u tela demucraticu. Da ellu pudete aduprà ciò chì hè più piace - un vestitu, una cammisa, robba i jeans.

Sì avete preferitu un cunfortu di e combinazioni bianchi è bianchi, pudete raligrarà - sta staggione monocromu hè assai populari. U "highlight" di i novi cullizzioni pò esse cunzidirati motivi fiori in biancu è neru.

Una di l'innovazioni principali di a nova stagione hè l'armata multiplu. E, spessu, micca cusì imprevisu - per esempiu, i diseggiani suggerenu chì anu vistutu un vistitu cù trousers.

I tendenzi adornati di a primavera di u veranu di l'estiu 2014 sò i pleating è frangipane. Scorreru parechji risorse.

"Parlà" cose, questu quì, vistiti cù l'inscriptions, anu micca rinunziatu i so pusizioni per una certa tempesta.

I tendini di a moda in i scarpi

Duranti i ghjorni friddi, ùn ne sferisce ancu i culori caliu di a primavera è l'estate. Hè questu umore chì si domina entre i tendenzi di a moda in i scarpi di u primu settore di u 2014 - una varietà di culori è sfumaturi, perli, pietre, ornamenti florali, cunfrunti cuntrastanti.

In i calzi chì venenu nantu à staciuni calori piacemu cun noi cun una varietà di stili di moda. Spécialment popular seranu sandali è scarpi in un taccu trasparenti. Questi sapori creanu un effettu di u cunfinimentu di luce, è quasi inzergue. Li scarpi di primavera si fucinonu in bocca coquettishly sharp-nosed.

Li scarpi di veranu sò chini di stampi d'animali. Soluzione di designu sò un tufu assai diversu - in moda cum'è un stud, è un coronatu stà è un coddu di forma inusual. I mudelli sò ancu sandali, sia nantu à una sola spura, è nantu à una filu fina.