Halle Berry hà descrizzione cume era so picciuta per u so culore di a pelle

A famosa attrice di cinque anni d'età Halle Berry, chì starred in a film "Catwoman" è "Monster Ball", hè oghje in a campa di publicità di a cinta "Abduction". Hè per quandu Holly hè statu invitatu à u studiu di rivista di u People, unni hà avutu una conversazione franca cun l'editore in capu di a publicazione Jace Cagle. In l'entrevista, ùn solu micca questi cunnessi à a nova cinta sò toccu, ma ancu uni cumplicati di a zitiddina di a celebrità.

Halle Berry

Holly hà crisciutu in una famiglia mixta

U so intirvista nantu à a vita persunale è i ricordi di i anni di ziteddu, Berry cuminciò à dì ciò chì significa di vive in una misteria famiglia. Hè ciò chì l'attrìglia hà dettu:

"Probabilmente, assai pirsuni canuscenu chì i me genitori sò diverse culore di pelle. A me mamma era ghjustu, è u mo babbu era in fosciana. Per qualchì ragione, i genitori in u principiu di mè è a mo sorella decide di rinunzà à l'scola, quandu i figlioli di cuddana avianu cunniscenza. In ogni casu, questu ùn era micca u migliu istituzione educale, è quandu a mo mamma hà sappiutu circhendu i cundizzioni in quale avemu avutu studià, era aspiratu. À a scola ci era assai viulenza è i zitelli di famiglie favuriti. Hè per quessa chì a mamma hà insistendu chì esse trasfiriti in una altre scola. In u risultatu, finiscinu in una istituzioni istruttiva duva alcuni campane di u Cauccaria. Avemu i so figlioli in u scudu cù culore di pelle scuro ".
Leghje ancu

Holly hè chjamatu "Oreo"

Dopu fattu, Berry hà dettu chì era u culore di a pelle chì hà causatu assai prublemi in a zitella cù i so pari. Hè ciò chì dice Holly:

"Ùn avete micca idea ciò chì avemu sintatu quandu avemu finatu in una scola chì solu i so figlioli di pelli facianu aprendu. Fuscianu à noi cù i so dite, chjamanu "Oreo", è avemu discututu, è hè stata fatta abbiamente. À u primu ùn aghju micca stà in classe à tutti, perchì mi sentu piace sò qualcosa di un scarnate. À u tempu, accuminciavvi à capiscenu chì i figlioli m'aramettenu à mè è a mo surella per a second-rate people. E questu hè solu per chì noi diferemu d'elli in u culore di a pelle. Dopu dicu ch'e l'avè bisognu à avè bisognu à ottene altri altri in a me vita, per passà tutte e cose, è aghju avè diventatu ancu ciò chì sò - beni. Pensu chì questu pinzeriu hè statu guidendu tutte a mo vita. Hè ringraziatu à u fattu chì eru un modu di un scarnate in a scola, è aghju pigliatu assai in a mo vita.

Ricurdate, Berry prima in a storia di l'astre di a stampa scura da a pantalla, chì guadagnau un Oscar per esse u rollu primu in a pelicula "A Ball of Monsters". Questu successu in u 2002. Inoltre, Holly hà assai premiati. L'attrìlla pò esate di una vittoria in u Guild of US Actors Prize, a presenza di una statuette di u Golden Globe, u premiu da u Cunsigliu Naziunale di Film Critics USA è parechje altri. Malgradu, Berry hà ancu una statuette chì pò mancu esse orgogliosi. Premiu di u "Capidore d'Urra" Holly riceve in u 2005 per u rolu principali in a cinta "Catwoman". U più interessante hè chì, anche u ripertoriu negativu di i critichi di a film, u visoru piacia à u ritimu.

Holly in a cinta "Cat Woman"