U monocìti sò elevati

U monociti sò i cedi di u sangue di i leucociti, chì ghjucanu un rolu impurtante in u mantenimentu di u statu di u corpu. I cummattenu cun infizzioni, tumuri, parasitichi, participanu à a spluta di i celi mortu è i coaggiu di sangue. Dopu l'impurtanza di i monociti, i medichi ùn sò micca nunda chì preoccupatu di u so livellu in u sangue. Un nivulu diminuite o elevatu di monocyte in u sangue pò parlà di variate anormalità è disordini in a fisiologia di u corpu.

A norma di u cuntenutu monociticu in u sangue

In l'addezevuli annantu à 13 anni è adulti, u numaru di monocyti in u 3-11% di u numaru tutale di i sangue di u sangue hè normale. E nivuni elevati di monociti in u sangue indicanate a prisenza d'influenzi nantu à a cumpusizioni di e malatie di sangue. Stu fenominu si chjamava monocitosi.

A quantità di limfociti pò ancu esse diffirenti da a norma, perchè accumpagnanu i monocyte in ogni locu è u rolu di i deactivatori di i prucessi inflamatorii. Per quessa, un risultatu ponu esse osservatu quantu i linfuociti è di u monocyte sò elevati simultaneamente. In ogni modu, u cambiamentu in u numaru di sti dui tipi di celluli ùn hè micca sempre occultanu in u listessu modu. Per esempiu, limfochite pò esse abbinutu, è monocyte risuscitatu.

Pruva di sangue di u monocitellu

U sangue per stabilisce u nùmeru di monocyte si deve esse tastatu in un stomacu vacu da u ditta.

Monocitosi, secondu chì i cambiamenti di i sangue anu cambiatu in quantità, pò esse:

I prucessi di elevati livelli di monocyte in u sangue

Di genere, un testi di sangue vi mostra chì i monocyte sò elevati, à l'altura di a malatia. Hè perchè a furmazione di un grande nume di monociti si trova dopu chì u corpu riceve un signalu nantu à un prugressu muvimentu prugressivu.

I razzii per quali monachi di u sangue sò crescati pò esse dinò:

In più di i raghji suprani, deve esse aghjustatu chì quasi sempri dopu a ricuperazione è ridirete di parechje malatie, u risicu di u monocyte, chì hè un tempore.

Trattamentu cun un nivulu elevatu di monocyte

Quandu i monociti in u sangue sò risuscitatu, u trattamentu addipenni, prima di tuttu, in a causa di stu fenominu. Di sicuru, hè più faciule di guariscenza di monocitosi, chì hè stata di malatie micca seriu, per esempiu, fungus. In ogni casu, quandu si tratta di leucemia o un tumore canceru, u trattamentu sarà longu è pesante, primuratu principalmente à ùn abbia micca u nivellu di monociti, ma di ridivà di i sintomi principali di una malatia seriu.

U percentuale di u trattamentu falleru di a monocitosi, per esempiu, in leucemia, hè vicinu à centu. Questu significa chì si un monocitiu si deviates da u normale, avete da cunsiderà immediatamente un duttore, per prevene un sviluppu di a malatia. Questa hè necessariu, invece di sè stà sicuru o micca in un statu di salute. Dopu tuttu, pese à u fattu chì u corpu pò purtà à parechje infizzioni è l'altri invasioni straneri, e malatie serii sò sempre trattati in un uspidale medico in casu di passà a destinazione in casa.