Cundite per u novu - miti è a rialtà

Dopu à u nascita di un zitellu, a so mamma ghjente riceve parechji cunsiglii è struzzioni di cumu si deve esse purtatu cun ellu. È hè difficiulmente difficili per a mamma senza sapienta di sceglienu quelli chì sò i più correcti.

Per aiutà i genitori parenti decide, in questu articulu avemu rivista di i miti esistenti di a criazione di i zitelli nascuti è truvate contradicenzie cù a rialtà moderna.

I primi 40 ghjorni ùn ponu esse riferiti à qualchissia è ùn piglià u zitellu fora di a casa à tuttu

In certi nazioni, questu hè stipulatu ancu in religione. Ma u zitellu solu vole à utilizà à l'aire frescu, u sole, u ventu è altri fenomeni naturali. Per quessa, avete a caminari cù un novu, è s'ellu ùn vulete micca chì u zitellu vi vede una persona, è cercate u carru stanzu cù un mosquitariu.

Ùn pudete micca svegliammi un novu

Hè cresce chì questu ùn si pò fà esse perchè u moveru di u zitellu ùn pò esse risparmiatu cù u corpu. Ma questu ùn hè micca cusì, l'unicu ciò chì pò accade hè ungiutore - stu zitellu pò esse scantatu è chianci.

I primi misi di vita l'avete bisognu

Oghje, assai spessu, anziani persone tortu in i zitelli sò assuciati cù a mancanza di diaperia rigulosa è l'usu di diaper. Ma hà digià statu pruvucatu chì a curvatura di i peri ùn hè micca cunnessu cù questu, ma dipende di u prufittu intrauterine è di a predisposición genetica.

U primu capeddu di u zitellu sò riveciuti

Hè ricumandemu per fà questu in 1 annu , per aiutu per un zitellu per crepà i capelli boni è forti. Ma quantu à u disgraziatu di i genitori, assai spessu chì questu ùn hè micca succorsu, perchè a qualità di capelli hè eredita da i genitori.

Ogni ghjornu hè necessariu di lavare u zitellu cù sapuniu, è dopu chì lubricate cù creme è talcum in pugnu

Stu mitu pò ancu fà per fallu a prublema di a pelle di u zitellu, chì u sapun s'assegau, provoca irritazione è disrupta a microflora naturali. Hè u ghjornu per lavà un figliolu cù savu 1-2 volte à settimana, è lavò u restu di u tempu in acqua chjara o cù erbe . U usu eccessivu di parechji credi o talcu hè ancu preghjudiziu, si deve esse usatu solu se ne necessariu: quandu u tempestu predilettu è rash.

A prisenza di rachjola di u diaperu hè normale

Cù a salute nurmale è l'assistenza privata, rachjola di u diaperu ùn hè micca occultatu. Per quessa, a so aspetta indica a prisenza di un problema: mancanza di aria fresca di a pelle, lavurienti pobuli, frutti di u fugliu hà incorrezzatu o reazzione allergique.

Carotti rossi sempre denote diatesi

Rednesse di i machini pò esse causatu da u cuntattu cù sustanzi o tessuti dritti. Per identificà queste avete bisognu di lavà senza usu di u sapinu di u zitellu durante parechji ghjorni, è se u roghjunu si scorri, questu hè definitu micca una diathesis.

A forma di u zuccun dipende di manera chì hè stata "attaccata"

Ùn ci hè micca nazione entre questa. Ogni persona hà e so propie caractère individuale chì affettanu a forma è u sviluppu di tutte e parte di u corpu.

U pene anu dopatu cù l'acqua

Cù alimenta naturali, quandu a freccia di l'alimentazione dipende nantu à u desideriu di u zitellu, l'acqua ùn hè micca bisognu. In un pernu qualchì tempu, pudete offerte un zitellu per bevande, ma ùn pudete fà micca bevià, perchè l'acqua hè spargugliatu da u corpu di u zitellu è l'inzucchendu pò esse forma. À i zitelli chì sò nantu à l'alimentazione artificiale, per contrà l'urdinamentu hè rifurmatu.

I figlioli ùn ponu micca sviatu

Eppuru, i babori ùn sò micca state rimettite. E a muvimentu moderatu di muvimentu solu calma e zitelli, furmà u so apparatu vestibulariu è migliurà a coordinazione spaziali.

L'imbottiture after a year complice l'adattazione versu a sucetà

Ùn ci hè micca evidenza di una ligami trà u piriudu di l'alimentazione è a capacità d'un zitellu per adattà. Stu mitu pareva un momentu in quandu i mariani anu da marchjà à travaglià tempi è à darà u zitellu à u giardinu. In quessi casi, avianu a sfacciatoghji da u pettu. E ora li mamma si ponu alimentà i so babelli quantu ci vole.

Averiguate à i cunsiglii di l'àvini è di e mamma, ùn deveru micca scurdate chì eterna i so figlioli in un'altra volta, perchè qualcuni di e so ricumpendimenti sò micca travagliatu in u nostru tempu.