U pezzu in u nasu

L'estratti d 'ossi di u pezzu hè attivamente utilizatu in cosmetologia per risolve i prublemi cù a pelle è u capelli. Ma pochi cose chì sapianu chì pudete aduprà l'oliu di pezzu in u nostru bocu. Otorrinoluggìa sperienza spessu prescrivunu sta rimedii, sopratuttu se ci hè una sensibulità di mucosa per altri drogherie è una tendenza à reazzioni allergii.

L'usu di l'oliu d'acellu per u nasu

U pruduttu in quistione cuntene assai sustegnu utili:

A cumminazzioni di sti ingredienti assicura rapidamenti è efficae amulandre è umidificazione di mucosa, arrestannu prublemi inflamatorii, dilatanti vini sanguini, chì facilita a passaggiu di una secrezzu viscuvule da i sinusuli maxillari.

Inoltre, u pruduttu scrittu hè allistralizicu, ùn ùn pruvucarà l'addiczione, permette di l'oliu di pezzu chiuppatu in u nasu ancu à i zitelli, incinte, omi di cresce. Inoltre, u pruduttu hè usatu in a terapia di i persone propensi à reazzione forti à stimuli e histamini.

Qualessu tipu di pezzu di pezzu pò esse enterrittu in u nasu?

Hè megliu cumprà un pruduttu sterile in a farmacia. Pudete dinò in dui maneri:

  1. Incensu oliu in una padedda o in una puchina (5-7 minuti).
  2. Sterilizà u pruduttu in un bagnu di acqua.

U secondmentu metu hè implementatu cumu seguitu:

  1. Piglia a mezza vetru di midlu litru cun cura di soda.
  2. Uni pochi volte, passanu a superficia interna di u cuntinuu cù acqua fogera.
  3. Cool the jar à a temperatura ambienti, permettenu di seccu.
  4. Rete u cuntinuu cù u oliu di pezzu nantu à a mità.
  5. Pujatilu in un pezzu cù un fundu densu, 1/3 intagliu d'acqua.
  6. Pone a custruzzione resultante nantu à un pianu è surtite l'oliu nantu à un bagni acqua (45 minuti). U focu deve esse minimu.

Ùn hè cunsigliatu di utilizà un oliu di pezzu cuscieti in u nasu, perchè ùn era sottumessu à a purificazione suffirenziata durante a produzzione è pò cuntene microorganismi patogeni.

Istruzzioni per u pissu biancu cum'è una calata in u nasu

Ci hè parechje modi per utilizà u pruduttu scrittu.

Se u nasu hè liggeru bluccatu, accumpagnatu da irritazione, mucosa mucosa secondu, a presenza di crosta in a so superficia è l'iperemia (reddening), hè cunsigliata per oliu l'internu di i passageri nucali cù l'oliu di pezzu 2-4 volte à ghjornu. Chistu pò esse fattu cun un swab di cotti o un swab fino da un bandage sterile.

Comu monoterapia per u friddu cumuni cù malati catarrhe, i otoluloguloghi sò cunsigliati d'incaricà a droga una sola ghjurnata per 10-12 piottiche in ogni nippa. U trattamentu dura 10 ghjorni. Comu regula, duranti stu tempu, a cundizione di u pacictivu hè significativamente alluviatu, a secrezius viscosu di i sinusi maxillari hè effuzatu diluitu è ​​diventitu.

Se a rinitis hè assai sesta, l'esse manipulazioni sò esse realizati:

  1. Ricche in pochi i passageri nasali cù suluzione salina o un pruduttu medico speciale ( Aquamaris ).
  2. Inoculate 3-4 gocci di ogghiu di pezzu sterile in ogni nippa. In questu casu, hè impurtante per esse in una pusizione sedienta per chì u pruduttu viaghja sopra à e parede di u nasofarianu.
  3. Repetite u prucedimentu 2 volte più, seguite da 7-8 ghjorni.

U mètudu prupusizzioni di u trattamentu permette, frà altri cose, rinfurzà e mura di i capulati in a superficia mucosa di u nasu, per evità l'attacchi di starnutennu è sdegnate duranti u sagnu. Inoltre, l'oliu di pezzu scorerà a inflamazioni, aiutau a fà a proliferazione di bacteriasi patogeni, è per quessa - evite cumplicabile in forma di sinusitis , sinusitis è a frontitis.