Plot on the poppy

A rosella rossa hè stata cunsiderata una pianta spiciale da l'antica. E persone cridètenu ch'ella pussedi prupietà magichi, cusì hè stata utilizata in parechji rituali. Ci sò rituali ùn solu cù l'usu di fiori, ma ancu cù e sali è u latti. Per rinfurzà l'azzioni di u rituali, hè cunsigliu per piglià una pianta cultivata nantu à u so propiu situ.

Un pezzu nantu à i zicchini di pepini per u cummerciu

Un ritu simplici, ma efficau deve esse dirigutu nantu à a Luna crescente u ghjovi. Andate à u baziu è cumprà 1 tbsp. papaveri è un pannu. In u cuntadore induve si traballanu, si spargiu un pannu e spruvà e manciari. Dopu quì, novi volte chì sussuranu una conspirazione di u papucci per a furtuna:

"Quellu chì vene à questa papucci, tuttu chjudarà di cumprà".

Semi purità ogni ghjornu prima di u mercatu. Repetite u rituali durante a nova crescente luna.

Conspiracy nantu à a papaveri, per sguassà l'avversu

Utilizare u ritu magicu hè necessariu solu se ci hè una evidenza chì a patrona ancora oghje. A luna crescente, hè cunsigliu chì vi turnà à ella è dumandate aiutu à a realizazione di u ritu. Grain the poppy in un saccu biancu, fate guardà à e vostre mani è à guardà a luna. Duranti questu, dicenu cusì cun cuspirazione:

"U simbulu hè un pezzu grisu, diliziosu è savuroso per l'acelli, è sò una ragazza russa, ghjovana è gay, bella, à tutti i carusi per l'emozioni.

À l'appillazioni d'occhi, nunda cumu manghjatu solu à a papaveri, perchè u mo amatu ùn hè solu cun mè! Comu l'acchianava cercà una papavera per ghjornu, perchè a so amata buscanà.

In quantu à l'acelli ùn aia micca megliu cà una pizzudda, perchè per u mo amatu ùn ci era nimu più caru à mè, permettenu apprezzarli, assicurà è appiccicà, ùn hà micca vulutu dàchju in mè.

Slavu di Diu (nome), senti e mo parolle. Maju I, u servitore di Diu (imyarek) hè dispremtu per voi, cum'è pepite per l'uccelli. Amen ".

Pudete a sementi di sumenti in e cose di u vostru amatu, per esempiu, in a vostra billetò, borse, in u carru, etc.

Un pezzu per u papucci per i soldi

Un altru ritu cù e piante di pianta pò aiutà attruverà u flow cash. Nantu à a tavula, sparghjia un pappagallou veru è cacciate un cìrculu cun un pezzu di sapi novu. Pudiciu una rosata in u centru è cù un anellu fate chjappà una cruz nantu à e mane. Duranti questu, leghjite un suchchju in u papadu:

"In u mare, nantu à l'oceanu hè una sola isula. Ci hè a terra nantu à l'isula. Ci hè ellu Diu Diu, a mamma di Diu è I. Avvicinassi più vicinu, aghju davverdu davanti à elli. Mamma di Diu, vinarete nantu à a terra, pigliate u pane in i vostri mani, pagonu soldi per soldi, purtò dinò in a vostra billetea. Sì senza soldi, ùn dà micca un alimentu, a robba ùn sò micca tissuti, candele in a chiesa ùn esse micca vendutu. Dà, Signore, à mè, quantu a pipitella nantu à questa bufanda, tantu di soldi in my purse. Cusì sò!

Allora aghjunghjite una piccula quantità di granuli in u vostru billetoghju, è scuzzulate u restu in un bagnu, in quale avete bisognu di acqua. Intrì l'acqua siete volte è repite u plotter. Allora posa in l'acqua per un certu momentu è imagine quantu l'ingudu è a pusizioni finanziarii aumentanu.