U ghjocu di beaux hè bellu è male

U ghjumellu di pitrulieri hè un amicu è un nimicu in u stessu tempu. Comu à qualsiasi medicina, pò esse una panacea in certi dosages, ma ancu un velu, se u so vulumu hè cresciutu.

In a nostra cultura, i prugnoli sò adatti à l'usi culinarii - hè un ingredientu impurtante in i platti nazionale è i salotti savori. Ma assai ancu sapendu chì a razziunara di pitraghju hè assai utile, è hè questu quì ci deve esse in legatu regularmente in a vostra dieta. I sperti di a medicina di a famiglia chì aghjunghjenu l'elementi di a tradizione à a vita muderna sapemu chì a pitrulzixa, in più di e scopi gastronomichi, pò esse usatu bè per u trattamentu di e malatie, ma cum'è e sustanzi chì componinu a so cumpusizioni attivamente influenza u corpu, a remolazione com'è una medicina tenu certu contra-indicazioni.

U trattamentu di u ghjacciu di sardine era cunnisciutu à i poviri antichi: in particulari, i babiloniu è abitanti di u Mediterraniu attivamente usianu e so pruprietariu mediatevuli in a pràtica.

Ciò chì hè ùtule per u zuccaratu?

U sicretu di l'usu di u zuccaru di farina hè cuntatu in a so cumpusizioni speciale. U zuccheru freshly squeezed hè cum'è un veru complexe di vitamina, chì hè riccu in vitamini B, è ancu cù u PP è C vitamine chì sustenemu l'immunità è rinforza u sistema nervoso.

In u zuccheraghju ancu chì una gran quantità di ferru necessariu per l'hematopoesi. In parte cù u ferru in u zucchero, sò potassu, manganese, magnesiu, sodiu, chì aiutanu à purificà u corpu di toxine è sustene u musculu di u cori.

In u zuccheru di pitrulzanu cuntenenu u zincu è u fosforu chì sò necessariu per a prevenzione di raquis.

Cusì, u ghjocu di farina hè utili per:

U zucchero - contraindicazioni

U ghjumu di pitrulzature pò esse preghjudiziu cum'è utilizatu cù e seguenti malatii:

Cumu si pò piglià u zuccheraghju in un friddu?

Per liberà di u friddu cù l'aiutu di u sucre di bea, hà bisognu à scorcia a razzi, aiuta di taglià a cinghija prima di u massimu, postu chì cuntene u più grossu di a vitamina, è poi arringe è raglia.

Allora poverà a massa rossu nantu à un pappu di cuttuni di cuttivatori o un pezzu sterile di gasa, plegate diversi volte, impruvule u cuntenutu è espremà u zidulu.

U ghjocu di beaune da u friddu cumuni è adupratu 3 volte à u ghjornu, scavalcatu 2 gocce in ogni nippa. Se u zucchju crede, pudete diluce cù l'acqua 1: 1.

Cumu piglià u zuccherallu cù cunstinuzione?

Piglià u sucre in a so forma pura ùn hè micca cunsigliatu in prima. Hè più spianutariu di fà una transizione sulla cù l'aiutu di u ziu d'zucca: in u principiu fate una mistura di mannara è di zucca in proporzione. 1:10 (una parte più chjucu hè u zuccaru di fossili), è da pocu à pocu à aumentà u cuntenutu di u ghjacciu di farina di pitraviu. Se vi vìsi immediatamenti u zuccaru frittu di ricette, a reazione pò esse assai sfavore.

Hè tamantu assai impurtante - ùn possu micca bivellu sucre di beaux immediatamente dopu a ferita. Hè deve firmatu durante 2 ore à cumpienu e reazzioni necessari chì distruveranu cumposti innecessarii per u corpu.

U voluminu in u vunutu u ghjocu hè 50 g. Avete micca pussutu trasfurmà di dosiche larga, perchè quì cume l'exacerbazioni di e malatie.