Badan - applicazione

L'usu di u fugliore di fulgurante in a medicina si basa à u fattu chì a pianta cuntene una quantità significativa di tannini, cumpresi tannicu. Hè bisognu à i propietari astringenti chì a pianta medica hè utilizzata com'è agenti antimicrobiano, antiinflamatori è hemostaticu. A più grandi cuncintrazione di tannini hè missi in foglie è e radichi, per quessa, queste parti di a pianta hè primariu cugliera.

Aplicazione di a ràdica di u babbu

A ràdica di badana, cù i tannini, cuntene assai utili per cumpunenti umani:

Rucelli lucalmente sò usati per preparà un'infurmazioni è infuzioni in u trattamentu di formazioni ulcerative in u gastrointestinal, gastritis, i prucessi infjammatori in u sistema riproduttivu femminile. In u trattamentu di e malatie ginecologicu, a siringa hè fatta nantu à a basa di u badan. Per sguassà l' hemorrhoidi, hè cunsigliu per piglià bagni cale cù una scorcia di a raizzione di a pianta. Comu rincidimentu, l'infuzione hè utilizzatu per i malatii di a cavità orali (stomatitis, angina e periodontitis).

Ci hè fatti chì attentenu à l'effittiva di l'appiecu di a radica di a pianta baladan in u trattamentu di tumuri maligni.

Aplicazione di grass grassu

A materia prima prima di a pruduzzioni di componi medicinali ùn sò micca veì di priziosu più priziosu sò e foglie di a panina, chì cuntenenu arbutin - un antisepticu naturali. In i zoni nantu à u spaziu induve a pianta crescita, u balan spugna hè tradiziunale utilizzata per u tea brewing, paragune à qualità per un bevanda di a razzi d'oru. Tè da badana hà un gustu specifice, chì micca un altru ùn piace. Ma cura a cura di malatie di u sistema digestivu. In a medicina erbera, u tè hè ancu cunsigliatu com'è rimediu, anu aumentatu l' immunità è a vitalità, per quessa, hè cunsigliu per aduprà per un stress fisicu è mentale significativu, cundizzioni stressanti è cun tendenza à malati catarrhe.

A più preziosa per l'utilizazione in a medicina folklantica sò e foglie di u rossu, chì creceranu in a parti basal. In u Altai hè cumu solu in a primavera per cullizzioni di e foglie sduvelli di i pianti chì anu invaghjatu sottu a coberta neve. Per preparà un veru tè Altaic, i flakes lavoru di u badan sò spressi cù l'acqua, purtatu à foglia è insistia. U tè curativi pò esse drisse regularmente.