Asciugamani in spugna

A preparazione per a staghjoni di a spiaggia ùn anu micca solu l'acquistu di un novu paone di bassa , ma ancu l'scelta di una spugna di stijera. Duranti un paese in mare o vacanze nantu à a spada di u lavu o u fiumu rinu stu accessori hè assicurà indispensabile. Pò esse usatu no solu per esceche u corpu dopu à pazzu, ma ancu com'è un pappagallo durante u sole. Per quessa, una spugna di stanza d'avè pussutu bè certi qualità:

In quantu à u materiali, i canighjoli di cuttuttona o di fibra di bambù sò i megliu. Parrannu di u cotonu, hè bisognu à dì una spugna di terre, micca una gaddina, chì a prima hè moltu più dulce è più piacevule à u toccu. In sustegnu di materiale tali cum'è fibre di bambù, pò esse dichjaratu chì i bagnati da ellu assorbanu molta più umidità. Per fà a sicugna di sicugna, u napulinu nantu à a tela ùn deve esse micca troppu longa - questu hè a bigliura principali di a spugna di a stile da u bagnu.

U tagliu di a spugna di a stijera hè ancu impurtante. Se ùn hè micca troppu picculu, u pruduttu ùn pò esse adupratu com'è una matina di stanza. Se, à u cuntrariu, e so dimensioni supera a normande, pò esse tossu per arraggià ogni ghjornu à a spiaghja.

Per un cunsulezzione più grande nantu à a spiaggia, pudete cumprà una spugna di e spiagge portaale cun un pillow. Tintau u corpu da l'acqua è cun piacè relaxate dopu à pazzu.