Pendenti in a porta

Ntantempi Sovietsi, era in moda per decurrirse e porte cù cortini di una varietà di viscosa: perle, picculi brosti di carta, paperclips, etc. Allora era creazioni in autore oghje. Fù serve durante u periodu di difettu cù almenu una decorazione di l'abitazione è puderà attribuisce un appartamentu da una seria di parechji simili.

Curtains-Pendants à a porta in l'internu

Avà u modellu per dichu decoru hè di ritornu, è micca perchè u paese si trovi u déficit. Solu i disinfettori visti in elli una nova soluzione per zoning the room. Per esempiu, hè assai interessante per vede quessi coltante nantu à l' archway , induve ùn ci hè micca e ùn pò micca esse una porta. In ogni casu, una lumera luminosa è transparente separa l 'abitazioni di l'altri è crea l'effettu di un spaziu sclusivu.

In venditi pudete cumprà un vastu numaru d'opzioni per a porta: pò esse longu o curtu o cun una varietà di variazioni di larga figurata. Per u culore, pò ancu varià, perchè ogni amante riavviarà cusì una culuranza di a viscosa chì cene in u so internu. Inoltre, tali cortini pò esse fatte di diversi materiali: ponu esse cortinarii di filamenti senzeli, è pancakes fatte di bè, cunchili. Moltu caru è belli vistiti di colore di lignu in u portu, chì si mette in quasi tutalità di u disignu di l'appartamentu.

Cumu pudete fà una cortina cù colti à u vostru?

Hè una bella persone cù cortini pò esse faciuti bè bè bè, però, hè un travagliu assai labore è labore.

Avete bisognu: u forzi di u mumentu ne necessariu (necessanu circa 5000 piezzu per una cortina), una fila di pisca, un rack di lignu per rinfurzà i cortini.

Comu cumincià à scolpite u numeru necessariu di crau in u vignetu di bastetta - sicondu u nùmeru di filamenti chì componinu u cecciu. Hè impurtante chì ricurdà chì i bè ùn anu micca bisognu à cuddà à l'altri, altri i riezeghjette saranu nzinu. Allora riparanu in ogni burulu una fila di pesu di a longa necessaria (avete bisognu di abbandunà una stallata di longu nantu à i nòttuli da sopra è sopra). Per rinfurzarà e linee di pisci megliu consistente per ùn avè micca sbagliatu in u prucessu di u travagliu, i.e. Quandu una cullizzioni hè recullata, rinfurzà a seconda. Puderete pudete principià per fucinà perle. Questu pò esse ghjuvassatu o seguitu un scopu prumuguciatu, è pudete creà mudeli è ornamenti nantu à a cortina. Dopu chì a linea hè stata cun perde, u ghjustu deve esse fissatu cù un filu.